Ik ben Peter en woon in Rijswijk, Zuid Holland.
Donderdag aanstaande is mijn grote dag (de meeste van jullie hebben m al gehad, die dag

Ik heb mijn 2002 BMW 745i executive ingeruild op...een Cooper S.
Ik was de beemer redelijk zat, daar deze meer in bij de dealer mocht overnachten dan bij mij voor de deur

Het plan was om een nieuwe 320i te bestellen, maar tijdens het wachten liep ik tegen de Cooper S aan (2-2007, 16.000 km) die in de showroom ernaast stond. Ik heb proef gereden en was verkocht...eindelijk weer een spannende auto, waarin je zelf kunt rijden!
Uitrusting:
- Chili pakket
- Colour Line Dark Grey
- JCW Aeropakket
- Automatische airconditioning
- Alarm klasse III
- Aut. stabiliteits- en tractiecontrole
- Sportstoelen
- Boordcomputer
- Hoogteverstelling stoel
- Interieurpanelen Brushed Alloy
- Lederen bekleding
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen
- Navigatiesysteem Professional
- Sport Button
- Spiegelpakket
- Stoelverwarming voor
- Verstelbaar stuur
- Witte knipperlichten
- Xenonverlichting
- Hifi luidsprekersysteem
- Metallic lak
Als wensen heb ik nog:
* Software naar 220 PK Done
* 30 mm verlaging (Eibach) Done
* 18' velgen (zwart met zilveren / gepolijste lip) Done (zijn 8*18 Rota LM geworden)
* Forge Dump Valve Done
* zij en achterruit zonnewering Done
* Koplampen en achterlichten (omlijsting) in kleur Done
* Clubsticker Done
* Alta mini mine antenne

Edit lijstje 20-8 (zie pagina 7)
Als iemand nog nette 18" in de aanbieding heeft in deze kleurstelling, laat het aub weten. Mijn 17" zien er netjes uit, maar zal as vrijdag eens goed kijken of er geen beschadigingen aan zijn...bij interesse mogen ze voor weinig weg. Banden zijn redelijk (ong 5 mm)
En..wie verklapt me hoe ik foto's op het forum kan plaatsen. Ik zie alleen een button waar je hyperlink kan invullen. Mijn foto's staan op mn bureaublad

Bedankt alvast voor jullie reacties...ik zal als ik de auto eenmaal heb, graag bijdragen aan het forum![color=Letter kleur] [/color][color=Letter kleur] [/color]