Dat moment was er dus sneller dan ik durfde hopen

Door wat financiele meevallers kon ik het me veroorloven een Mini Cooper S te kopen en kwam ik uit bij Roy Spenkelink, de forum sponsor. Top gozer en eigelijk vrij snel besloten na een proefrit de auto te kopen. Afgelopen woensdag kon ik hem dan ophalen. Slechts 70.000 km, elektrisch panoramadak, half lederen bekleding en ga maar door met opties die er op zitten.

Heb eigelijk de afgelopen 2 jaar doorgebracht op de motor, zo'n 35.000 km, 20.000 in me ma der auto en 80.000 in me werk z'n busje

Ik wil nog wel heel veel dingen doen aan me mini. Lijstje:
- 1 setje verstralers
- Zo'n blerpijp van de Italian Job, weet niet hoe die heten??
- JCW Carbon dashboard e.d. inrichting
- Striping van cooper S aan de zijkant
- Donkere raamfolie voor achter(tips?)
- Andere velgjes in de loop der tijd
- 3-spaaks stuur
Meer kan ik ff niet bedenken, maar dat zal wel komen als ik hier blijf kijken

UPDATE 5 OKTOBER 2009
Nou toch ff wat gedaan in de tussentijd aan de mini. Rubbermatten gekocht van Che en zo’n
linkerraam connector dat ie in 1x omhoog gaat. Gister me ramen achter laten blinderen in het donkerste wat ze hadden liggen. Ziet er echt super uit en men kan niet naar binnen kijken. Aangezien ik nogal vaak grote spullen e.d. vervoer heb ik de achterbank er ook maar uitgehaald en ga ik in de komende weken werken aan een mooie afdekplaat met scharnieren zodat het een strakke laadruimte wordt.
Hierbij nog wat fotootjes

Over 2 weken ga ik langs BadSmini voor Cooper S zijstriping

UPDATE 19 OKTOBER
Owyeah, gister door BadSmini (youri) mijn Cooper S zijstriping laten aanbrengen. Maakt de auto wel een stuk bruter.
Nu ben ik nog opzoek naar nieuwe velgjes in het zwart, aangezien me auto er nu gewoon om smeekt nu die zo
donker is. Heb ik meteen nieuwe verse bandjes. Wordt wss model R105 en anders setje velgen
van online-velgen.nl.
Heb ook een Sony cd/mp3 speler bestelt met usb/aux poort, dus cds nooit meer nodig.
Hierbij wat foto's hoe de mini er nu uitziet!!!

UPDATE 26 OKTOBER
Afgelopen weekend bij ThomasODB een nieuwe Aerogrill gekocht en in de afgelopen 2 dagen maar passend gemaakt.
Was flink wat freeswerk en gepriegel maar het is gelukt en alles ziet er toppie uit.
Nu nog wachten op zwarte velgen als de motor en quad verkocht zijn

Foto's: