Ik ben Jens Vandenberghe, woon in Zwevegem (B)
Omdat Foto's meer zeggen dan woorden:

Plannen:
Ik ben van plan om de JCW R113 velgen te bestellen.
En een JCW bodykit naar verloop van tijd.
Mvg, Jens Vdb
Ow zo gaat dat daar dus in Belgenland???Jenskevdb schreef:Ik ben 18 jaar oud en heb sinds kort mijn rijbewijs en ik beschik dus over een Mini Cooper D.
Moest het waar zijn van de glaasjes zou dit al een pak van mij hart zijn dat ik niet het volledige licht moet veranderen...Sven schreef:Welkom!
Mooie MINI
Die knippers kun je wel veranderen volgens mij, je kan di oranje glaasjes eruit halen![]()
Ow zo gaat dat daar dus in Belgenland???Jenskevdb schreef:Ik ben 18 jaar oud en heb sinds kort mijn rijbewijs en ik beschik dus over een Mini Cooper D.
Ik denk dat ik ga emigreren... Als je 21 bent?? Beschik je dan meteen over een Cooper S![]()
![]()
Wat ik via dit forum heb begrepen is dat je de de glaasjes eruit kunt "wippen" en de nieuwe erin kunt klikken. Moet ik ook nog steeds doenJenskevdb schreef:Moest het waar zijn van de glaasjes zou dit al een pak van mij hart zijn dat ik niet het volledige licht moet veranderen...Sven schreef:Welkom!
Mooie MINI
Die knippers kun je wel veranderen volgens mij, je kan di oranje glaasjes eruit halen![]()
Ik denk dat ik ga emigreren... Als je 21 bent?? Beschik je dan meteen over een Cooper S![]()
![]()
Kan iemand dit bevestigen?
De auto is ook nog deels van mijn pa hoor![]()
Ik heb gewoon geluk dat mijn vader ook een autoliefhebber is
Onze sponsors