Er zijn best wel wat auto’s de revue gepasseerd als mogelijke opvolger: Scirocco, Golf 6 gti, BMW 130i.
Maar bij al deze auto’s miste ik toch iets, het voelde wat te klinisch aan. Het speelse van de Mini en de mogelijkheid om ‘m te personaliseren (zonder dat het snel ‘sjonnie’ is) bleef ik heel leuk vinden.
En zo kwam ik dan toch weer uit bij Mini, ik heb uiteindelijk gekozen voor een R56 Cooper S Chili in de kleur Dark Silver met een wit dak en spiegels.
Ik zal jullie verder niet vervelen met de opties maar de mooiste vind ik zelf toch wel de verlichte Mini Cooper S instaplijsten

Hij is voorlopig nog lekker standaard, maar ik ben wel van plan nog een aantal dingen op korte termijn te gaan veranderen:
- * Witte knipperlichten (is dat glaasje in de koplamp er ook uit te krijgen bij xenon units?)
* JCW veerpootbrug
* 18 inch OEM Mini wielen voor na de winter, zou graag weer voor zwart gaan maar ik weet niet of dit goed gaat staan. (tips zijn welkom!)
* Striping, ook hierover hoor ik graag jullie ideeën over designs!

- * OEM Mini sport antenne
* Achterruiten laten tinten
Let niet op mijn foto-skills, ben pas net begonnen met het proberen van zo’n digitaal spiegelreflex unit.