Het is nu alleen maar wachten op 6 januari want dan wordt die afgeleverd.

Adriaan schreef:Mooi! De voorbumper vind ik gaaf!
Welke mods liggen klaar?
ja helaas is dit standaard op de MINI Minmalist ONE "witte gril" eerlijk gezegd is dit niet wit maar PW net als de spiegelkappen, dus wie heeft er nog een nieuwe chromen gril maat R56 facelift te ruil voor een PW of te koop idem voor de spiegelkappen??[/size][/font]mini cabrio schreef:gaaf hoor
ziet er goed uit
Maar is dat nou een grille met PW lamellen erin??
je moeds klinken in iedergeval ook al erg goed
succes met het laatste beetje wachten, en dan heel veel plezier ermee!!
Ja helaas moet ik volgend jaar weer naar de states maar nu richting Florida enzo, dus.....................JunkyXL schreef:top bubble !!!
jij blij, vrouw blijlekker modden
moet je nog maar n x naar de states, toch
Mooie Mini en de facelift bumpers zijn idd echtmrbubbels schreef:Inderdaad hele mooie kappen Ida ,![]()
weet alleen niet of dat ze op de mijne gaan passen, als ze nog aanwezig zijn volgend jaar, wil ik wel zaken doen (als er nog wat euries over zijn van de wintersport!!!!)en ze nog aanwezig (kleine kans!!
)
![]()
Hans
Blont-007 schreef:Je spiegelkappen liggen hier al klaar hoor bubbels!
Mooie Mini en de facelift bumpers zijn idd echtmrbubbels schreef:Inderdaad hele mooie kappen Ida ,![]()
weet alleen niet of dat ze op de mijne gaan passen, als ze nog aanwezig zijn volgend jaar, wil ik wel zaken doen (als er nog wat euries over zijn van de wintersport!!!!)en ze nog aanwezig (kleine kans!!
)
![]()
Hans
mrbubbels schreef:ja helaas is dit standaard op de MINI Minmalist ONE "witte gril" eerlijk gezegd is dit niet wit maar PW net als de spiegelkappen, dus wie heeft er nog een nieuwe chromen gril maat R56 facelift te ruil voor een PW of te koop idem voor de spiegelkappen??[/size][/font]mini cabrio schreef:gaaf hoor
ziet er goed uit
Maar is dat nou een grille met PW lamellen erin??
je moeds klinken in iedergeval ook al erg goed
succes met het laatste beetje wachten, en dan heel veel plezier ermee!!
Onze sponsors