Ik ben Vera en woon in Alphen aan den Rijn. Ben altijd al gek geweest van mini en het werd dan ook tijd om er eentje te kopen. Wilde er eerst 1tje uit Duitsland halen, maar toen kwam ik deze tegen bij een Nederlandse dealer.
Occasion gegevens:
Brandstof: Benzine
Aantal deuren: 3
Transmissie:Handgeschakeld
Kleur: Grijs
Kilometerstand:45946
Bouwjaar: 05-2003
Datum deel 1 :13-05-2003
Garantie: 6 Maanden
Technische specificaties:
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 1598 cc
Vermogen: 163 Pk
Gewicht: 1115 Kg
Aandrijving: 2 Wielen
Aanwezige opties:
ABS
Airbag
Airco
Audio
Automatic climate control
Bagage afdekscherm
Boordcomputer
CD-speler
Centrale deurvergrendeling afstandbediend
Cruise control
Deelbare achterbank (gelijke delen)
Elektrische ramen
Elektrische spiegels
Getint glas
Hoofdsteunen achter
In hoogte verstelbaar stuur
Lederen bekleding
Lichtmetalen velgen 16 inch
Mistlampen voor
Onderhoudsboekje Aanwezig
Panoramadak
Schuif/kanteldak
Spoiler achter
Startonderbreking
Stuurbekrachtiging
Traction Control
Navigatie
Xenon verlichting
Foto's:

Toen wilde ik er nog wat dingen aan veranderen en ben begonnen met nieuwe 18 inch velgen.
Let niet op de kwaliteit foto's, want ze komen van mijn telefoon.

Vervolgens zag ik het volgende op de mini club te koop staan en kon hem niet laten liggen.

En dat ziet er zo uit onder de motorkap.
Toen waren de ramen aan de beurt. Wilde ze laten blinderen en zie hoe het geworden is.
Resultaat van het ramen tinten.
Achterste 3 zijn 97% getint. Voorste 2 zijn voor 30% getint.
Ook had ik face-lift koplampen gezien die ik erg mooi vond en ook die zitten er al op.
Vervolgens was het tijd voor een nieuw setje bumpers en side skirts.
Heb er lang naar gezocht welke combie ik mooi vond en dit is het geworden.
De voorbumper laat ik zoals hij is, alleen wordt deze wel gespoten met de rest van de onderdelen.

En dat ziet er zo uit meegespoten in de kleur van mijn auto.
Nou zag ik bij een andere mini nog een leuke goodie voor een volt en olie temperatuurmeter.
Deze zit er nog niet in, maar dat gaat binnenkort wel gebeuren. Moet hier eerst nog meters voor bestellen.

Het volgende ligt ook nog te wachten om ingebouwd te worden.
Een Dension Gateway 500. Eigenlijk wat het kan is je originele navigatiescherm omtoveren naar een multimediascherm waar verschillende videobronnen op aangesloten kunnen worden. De Iphone tracklist kan ook worden weergegeven op het scherm.

Een engine demper.

En een zwart lederen interieur en een zwarte vloer.
Tussendoor kwamen er ook nog 2 angel eyes lampjes binnen voor mijn stadlichten.
Nu zag de achterkant van mijn er al aardig uit, maar miste nog nieuwe achterlichten nu mijn mistlamp en achteruitrijlicht niet meer in mijn achterbumper zaten.
Oude lampen:
Nieuwe lampen:
En als laatste heb ik na 7 maanden wachten eindelijk mijn air-ride (in laten bouwen bij BSS)!!!!!
De foto's spreken voor zich!!!
En zo blij ben ik ermee!
De auto gaat eerst nog terug naar de spuiter, want er was toch wel wat kleurverschil te zien na het spuiten, dus nu wordt de hele auto nog over gespoten.
Daarna ga ik waarschijnlijk verder met carbon accenten aan de buitenkant, maar ben in ieder geval nog niet klaar.
Groetjes Vera.