Seffie's R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
seffie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Seffie's R53

12 jun 2011, 17:51

Hoi new mini club,

Ik ben 20 jaar oud en mag zo nu en dan eens in mijn vader zijn Mini Cooper S rijden, en tot mijn grote trots en blijdschap mag ik er misschien binnenkort permanent in rijden. Hij is namelijk bezig met een rode BMW M3 E30.
Omdat ik er dan permanent in mag rijden leek het mij heel leuk om mijzelf aan te sluiten bij een mini club en volgde jullie al zo nu en dan zonder lid te zijn. En heb me hier aangemeld omdat jullie het meest actief zijn en veel kennis hebben zag ik hier en daar.

De Mini Cooper S (foto's hieronder) was als een standaard Cooper S electric bleu aangeschaft. Geen striping wel de S bumpers uiteraard maar verder geen poespas erop. Mijn vader heeft deze winter hard eraan gewerkt en mag wel zeggen dat het goed te zien is. Hij heeft zwarte bonnet striping eropgezet, JCW Aero kit, JCW sport stuur, JCW velgen, JCW remmen, JCW uitlaat, JCW versnellingspook, JCW Instaplijsten, JCW handrem en in het interieur wat chroom eringezet maar ook verscheidende ringen mat zwart gespoten. Ook is hij nog langs de befaamde Beek gegaan voor een nieuwe intercooler e.d waardoor hij nu 213PK heeft. Heeft daar ook gelijk een water en olietemperatuur meter eringezet.

Ik kan er lang en breed en kort en smal over praten maar een foto zegt meer dan duizend woorden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

12 jun 2011, 18:07

Zozo !! Doe maar dik !! ;)

Lekkere remmen :oops:

En welkom op de club :)(
Ollie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

12 jun 2011, 18:08

Zo heee dat is een vette kar! Je hebt wel geluk dat je pa zo'n goede smaak heeft!
Ben wel benieuwd naar het interieur met die mat zwarte ringen.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2011, 18:20

Lekkere kar!
Goed werk geleverd, die ouwe ;)

Ik zie dat de ring van het stuur ook gespoten is. Eraf gehaald of op het stuur gespoten?

Ben benieuwd naar meer en algemenere foto's..
Het enige dat ie nog mankeert is een goeie verlaging :)

PS: E30 M3's zijn vet!
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2011, 18:36

Lekkere bak zeg 8)
Jij bof maar metr zo'n vader :P
MCS 2004
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 jun 2011, 18:43

Het seffie!
dikke ride, 8) hij ziet er super uit . Heb je nog plannen?
seffie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

12 jun 2011, 19:15

Thanks all :D voor de goede reacties
Ja gelukkig heeft hij een hele goede smaak
GeoBem007 schreef: Ik zie dat de ring van het stuur ook gespoten is. Eraf gehaald of op het stuur gespoten?
Het stuur is er later opgezet dus het is gespoten voordat hij erin ging.
Barto schreef: Heb je nog plannen?
Ben nog van plan er Recaro race stoelen in te zetten. Alleen nog niet helemaal uit welke dat dan worden, de officiele mini recaro is prachtig maar wel prijzig en alcantara hoewel mindblowing slijt het sneller dan leer met dagelijks gebruik.
Maar hoorde dat er nog stoelen zijn van recaro die ook in de mini passen (oftewel precies dezelfde stoel) alleen dan staat er geen mini op de stoel. Dus misschien dat ik die er dan nog in zet.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2011, 19:21

Welkom hier op het forum en veel plezier hier 8)
GreyCooperS
Forum Junky

12 jun 2011, 19:43

Proberen een set racaro cs te pakken te krijgen. Staat geen jcw op, maar zullen qua prijs niet heel veel goedkoper zijn.

Je kunt ook eens bij Beek op de site kijken (minispeed.nl). Daar staan ook wat meer vriendelijk geprijsde recaro's op...
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2011, 19:58

GreyCooperS schreef:Proberen een set racaro cs te pakken te krijgen. Staat geen jcw op, maar zullen qua prijs niet heel veel goedkoper zijn.

Je kunt ook eens bij Beek op de site kijken (minispeed.nl). Daar staan ook wat meer vriendelijk geprijsde recaro's op...
Mispak je niet. Voor zover ik weet kan je de MINI Recaro's aan zo goed als of zelfs minder krijgen dan de Recaro CS'en.

Bovendien heb je dan meteen de goeie rails en stekkers en airbag en evt zetelverwarming.

Maar kunnen ook totaal andere zetels in ook natuurlijk ;)

Seffie: wat ik bedoelde van de ring, is of de ring zelf op het stuur is gebleven of dat die er af is gegaan? :lol:
GreyCooperS
Forum Junky

12 jun 2011, 20:02

Echt? ik dacht de de CS wat algemener en dus mss iets voordeliger waren... :?
Maar qua stekkers ed zit er wel wat in..nu ja, ga dan maar JCW's kopen :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
W021
4 op een rij!
4 op een rij!

12 jun 2011, 20:05

Jij boft met zo'n vader!
Hele mooie MINI hebben jullie! 8)
En zo'n E30 M is ook niet mis :shock:
seffie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

12 jun 2011, 22:01

GeoBem007 schreef:
GreyCooperS schreef:Proberen een set racaro cs te pakken te krijgen. Staat geen jcw op, maar zullen qua prijs niet heel veel goedkoper zijn.

Mispak je niet. Voor zover ik weet kan je de MINI Recaro's aan zo goed als of zelfs minder krijgen dan de Recaro CS'en.

Bovendien heb je dan meteen de goeie rails en stekkers en airbag en evt zetelverwarming.

Maar kunnen ook totaal andere zetels in ook natuurlijk ;)

Seffie: wat ik bedoelde van de ring, is of de ring zelf op het stuur is gebleven of dat die er af is gegaan? :lol:
Hmm zal anders eens rondkijken of ik ergens 2de hands kan krijgen die netjes zijn.

Ah excuus, het ringetje is afgeplakt dus niet eraf gehaald. Hij heeft wel de snelheid/toer-meter ringen erafgehaald en zwart gespoten, tevens rond de navigatie en de 2 verticale balkjes van het middenconsole. Zal er nog wel foto's van plaatsen.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2011, 22:22

Erg dikke MINI met al die JCW goodies! :hap Ziet er top uit! :icon_top:
Afbeelding
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jun 2011, 00:30

seffie schreef:Hmm zal anders eens rondkijken of ik ergens 2de hands kan krijgen die netjes zijn.

Ah excuus, het ringetje is afgeplakt dus niet eraf gehaald. Hij heeft wel de snelheid/toer-meter ringen erafgehaald en zwart gespoten, tevens rond de navigatie en de 2 verticale balkjes van het middenconsole. Zal er nog wel foto's van plaatsen.
Mja, ik dacht al dat die er niet/moeilijk af te halen valt.

Er circuleert een setje alcantara's op ebay.de voor 2500 euro geloof ik.

Terug naar “Show your ride”