Ik ben 20 jaar oud en mag zo nu en dan eens in mijn vader zijn Mini Cooper S rijden, en tot mijn grote trots en blijdschap mag ik er misschien binnenkort permanent in rijden. Hij is namelijk bezig met een rode BMW M3 E30.
Omdat ik er dan permanent in mag rijden leek het mij heel leuk om mijzelf aan te sluiten bij een mini club en volgde jullie al zo nu en dan zonder lid te zijn. En heb me hier aangemeld omdat jullie het meest actief zijn en veel kennis hebben zag ik hier en daar.
De Mini Cooper S (foto's hieronder) was als een standaard Cooper S electric bleu aangeschaft. Geen striping wel de S bumpers uiteraard maar verder geen poespas erop. Mijn vader heeft deze winter hard eraan gewerkt en mag wel zeggen dat het goed te zien is. Hij heeft zwarte bonnet striping eropgezet, JCW Aero kit, JCW sport stuur, JCW velgen, JCW remmen, JCW uitlaat, JCW versnellingspook, JCW Instaplijsten, JCW handrem en in het interieur wat chroom eringezet maar ook verscheidende ringen mat zwart gespoten. Ook is hij nog langs de befaamde Beek gegaan voor een nieuwe intercooler e.d waardoor hij nu 213PK heeft. Heeft daar ook gelijk een water en olietemperatuur meter eringezet.
Ik kan er lang en breed en kort en smal over praten maar een foto zegt meer dan duizend woorden.