-
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hi Ivyne,
Ook welkom hier
Ik heb je vent net 2 uur aan de lijn gehouden, sorry
Succes met sjoppen naar onderdelen...gave Mini hebben jullie gekocht!
Ook welkom hier

Ik heb je vent net 2 uur aan de lijn gehouden, sorry

- Ivyne
- Leerling Mini lid
Bericht
Geen probleem hoor! Alle tips en informatie zijn/is welkom, wij zijn allang blij dat wij via dit forum veel kunnen leren en te weten kunnen komen. Dat kunnen we wel gebruiken.
Thnx!GreyCooperS schreef:Hi Ivyne,
Ook welkom hier![]()
Ik heb je vent net 2 uur aan de lijn gehouden, sorry![]()
Geen probleem hoor! Alle tips en informatie zijn/is welkom, wij zijn allang blij dat wij via dit forum veel kunnen leren en te weten kunnen komen. Dat kunnen we wel gebruiken.

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie combi zo dat zwart/wit
Moest wel een beetje lachen toen ik de foto van de achterbumper met die uitlaat zo zag
Maar goed bezig door een aero kit erop toen doen.
Sander

Moest wel een beetje lachen toen ik de foto van de achterbumper met die uitlaat zo zag

Maar goed bezig door een aero kit erop toen doen.
Sander
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Ik vind het whote-on-white prachtig! Met als aantekening: Weg met die tupperware bumpers, maar er zijn goede plannen
Als ik jullie een tip mag geven:
Mijn ervaring is na het rijden in zowel een One als een Cooper dat je het meeste plezier gaat beleven aan het chippen van de auto. Die extra PK's maken het rijden een stuk plezieriger!
Ik rijd nu zelf een R56 Cooper, maar had recent een dag een R56 One mee als leenauto. Is ook leuk, maar het rijplezier neemt enorm toe met de extra power

Als ik jullie een tip mag geven:
Mijn ervaring is na het rijden in zowel een One als een Cooper dat je het meeste plezier gaat beleven aan het chippen van de auto. Die extra PK's maken het rijden een stuk plezieriger!
Ik rijd nu zelf een R56 Cooper, maar had recent een dag een R56 One mee als leenauto. Is ook leuk, maar het rijplezier neemt enorm toe met de extra power

"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Klopt...een one kan naar cooper waarden, maar een cooper kan eigenlijk niet verder, ivm ontbreken compressor / turbochristof schreef:mailtje gestuurd naar beek en die meende te zeggen dat chippen bijna geen zin heeft op een cooper door de geringe pk winst iemand ervaring???
Onze sponsors