Had me al even voorgesteld met het verhaal dat ik waarschijnlijk een R53 ging kopen. Nu is het zover, ik ga hem eind van de week waarschijnlijk ophalen.
Het is dus de Chili Red R53 Facelift geworden, met chili en chrono pakket en harman kardon. Volgens de Mini dealer in Lelystad zit er ook een differenteel op,maar volgens mij is dit gewoon standaard toch?
Zie hier de auto zoals hij nu erbij staat.

Dit zijn mijn mod plannen.
- Motorkap laten spuiten wegens steenslag (DONE)
- Witte strepen eraf (gelijk met spuiten natuurlijk)(DONE)
- "Brievenbus" zwart(DONE)
- Chrome ringen van de xenons rood mee spuiten, Blijven voor als nog even chroom.
- Koplampen zwart maken samen met Floris (top dat je wilt helpen!)
- Standaard grill zwart laten spuiten of aero grill ergens vandaan halen (alleen geen zin om bumper te dremelen en waar haal ik die aero grill) DONE!!
- Zwarte strepen, weet niet of dit nog door gaat. zonder strepen is hij ook mooi.
- Spiegelkappen zwart (misschien iemand nog een setje over die gespoten kunnen worden of al zwart zijn?)(DONE)
- Dak + spoiler zwart wrappen DONE!!
- Ramen achter blinderen DONE!!
- Achterlampen modden ook samen met Floris (en weer bedankt!

- Huidige velgen opknappen en zwart laten spuiten met winterbanden (of setje 16inch winterwielen iemand??)
- Nieuwe set velgen voor winterbanden, in het voorjaar weer eens kijken voor een zomersetwaarschijnlijk 18inch R105 7J ET52 waarschijnlijk ook in zwart (past dit zonder aanpassingen op de R53??) (DONE)
- Waarschijnlijk laat ik ook gelijk de carter pakking vernieuwen, icm olie, filter, bougies etc. nog andere dingen die ik gelijk mee moet laten nemen bij onderhoud? En welke bougies worden er aangeraden, waarschijnlijk gaan er gewoon bosch ngk bougies in. DONE!!
- Andere uitlaat (aanbevelingen?) DONE!!
- CAI (aanbevelingen?)DONE!!
- liefst ook nog een volledige aero kit, maar je bent al snel 1100 verder zonder spuiten en montage.
- Parrot 9200 DONE!!
Ik sta altijd open voor idee maar volgens mij heb ik niets gemist...