toen ik dat ding zag moest ik er ook een hebben.. maar aangezien ik zelf genoeg speelgoed heb vond ik het wel leuk voor me vrouw die toen nog hier mee reed:

en als ik zelf effe geen straat legale race wagen had staan nam ik hem zelf ook af en toe mee;

aangezien ik zelf met een mercedes viano rij had ik de ruimte in de bmw niet echt nodig aangezien me vrouw er altijd alleen samen met me dochter van 2 rijd..
dus toch maar op zoek naar een mini, kinderstoeltje voorin en achterbank plat zodat alle vrouwen zooi er makkelijk in past..
uiteindelijk had een goede vriend van me 3weken daarvoor een mini gekocht, en wilde van het kappersimago af en vond die touring wel wat.. deal gemaakt en nu heb ik een hele blije vrouw met een mini... en ik moet zeggen dat het echt super is zo'n ding! genoeg speelgoed voor te krijgen ook dus kan me er rustig op uitleven...
die maat van me kocht de mini van een forum lid hier dus jullie kennen de auto denk ik nog wel...
even geheugen ofrissen:

zo had het forumlid hem opgehaald...

zo ging de auto weer weg bij AX-Arnie

een zo kocht ik hem weer van die maat van me... inmiddels 4cm verlaagd en zwarte wielen.. en een eisenmann uitlaatje..

en nu ik hem 2weken in bezit heb staat hij er zo bij.. met witte winter wielen, 2cm spacers brembo bigbrake kit,facelift achterlichten , JCW areo grille en nog wat kleine dingentjes zoals xenon enz..

ben inmiddels druk op zoek naar een cooper-s motor en bak.. en heb een bende aan carbon intrieur delen besteld.. even af wachten of het nog wat word met de groupbuy voor de orranje GP wing.. en straks van de zomer een paar dikke 9j wielen er onder uiteraard!
ik vergeet alleen af en toe dat ik de auto voor mijn vrouw gekocht heb....
edit: topic tietel