BlackFlank p14 new roof design!! :D

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

BlackFlank p14 new roof design!! :D

15 nov 2011, 23:38

hallo,

bij deze even een paar foto's van mijn mini. MIJN MINI!! :D :D :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik ben ook bezig geweest om zelf een aux kabeltje te fixen. maar dat wil niet erg lukken helaas. ik heb wel al een jack kabel met zelf gefabriceerde stekker maar ik krijg geen aux in me display. nu zag ik dat er dan een weerstand en twee condensatoren tussen moet plaatsen. de weerstand heb ik gevonden in me schuur maar hoe ik aan de condensatoren moet komen is voor mij onbekend. mocht iemand iets weten? laat het weten!

verder heb ik een aero paketje op de mini zitten. dit vind ik persoonlijk heul dik! :D maar ik vind het mooier als de "gaten" (aan de linker en de rechter kant van de mistlamp) in de achterbumper zwart zouden zijn. net zoals de voorgrill. ik ben al aan het zoeken geweest naar hoe ik dat moet doen maar ik kom er niet uit. als iemand daar ook al ervaring mee heeft ik hoor het heeel graag :D of misschien heb je er zelf nog wat van te koop liggen ;)

dit was het voor nu wel weer even. er zullen vast nog veel foto's en ideeen voor mods volgen...
Laatst gewijzigd door BlackFlank op 04 mei 2012, 01:35, 16 keer totaal gewijzigd.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2011, 00:16

cruquius!

Sommige hebben (net zoals ik) 900 gaatjes in de aerobumper geboord.

Er zijn speciale stickers voor en je kan die eventueel kopiëren qua vorm en dan van een grove matzwarte folie namaken. Is opzich weinig werk. Je moet alleen voor mooi prijsje aan de OEM sticker zien te komen. Je kan ook blont007 ff contacten.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2011, 00:18

Je moet trouwens echt ff naar 1 van coendek zijn eerste projecten zoeken. Dat was een zilvere R53 en die was zo f*cking dik!! Zo kan die van jouw ook worden.
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 nov 2011, 00:28

Afbeelding

zo wil ik die gaten ook idd :P na het zien van de foto's snap ik waarom ik de naam coendek naar mijn hoofd kreeg gegooid in mijn who are you topic :P
ze zijn bijna hetzelfde...

blont007 is goed met stickers zo te zien :D die ga ik zeker een keer een pm'etje sturen.

Bedankt peter!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2011, 00:31

Ze zijn allebei zilver ja, maar er is nog wel wat werk aan wil je die net zo krijgen :). Mooie basis iig al, met verlagen kom je al een heel eind dichter bij die van coendek :wink:
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 nov 2011, 00:34

Fred schreef:Ze zijn allebei zilver ja, maar er is nog wel wat werk aan wil je die net zo krijgen :). Mooie basis iig al, met verlagen kom je al een heel eind dichter bij die van coendek :wink:
haha ja dat is zeker waar :P ik heb de mini net 4 dagen. ik ga rustig maar eens naar de mogelijkheden kijken. maar die gaten moeten sowieso zwart :D
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 nov 2011, 00:38

en hij staat inderdaad een beetje hoog. vooral aan de achterkant. :P maar met de voorbumper schraap ik nu al over sommige drempels...
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2011, 00:47

Nice ride!

Je velgen vind ik super, die zou ik ook wel willen hebben! (Voor in de winter of onder de grijze, gewoon voor de heb!)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2011, 00:52

Te lekker:

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

16 nov 2011, 07:47

BlackFlank schreef:en hij staat inderdaad een beetje hoog. vooral aan de achterkant. :P maar met de voorbumper schraap ik nu al over sommige drempels...
je hebt daar ook nog twee van die flappen hangen onder aan de bumper die je eraf kunt dremelen :wink: en dan schuurt die niet meer :D
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2011, 08:21

Leuke foto locatie bij Woonboulevard Cruiquius :D

Mooie wagen, zal een leuk project worden ;) :D
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2011, 12:08

He Buurman!
wat een onzettend dikke ride heb je op de stoep staan!
en hele dikke en mooie foto's ook! je plannen klinken goed!
Voor die zwarte stickers moet je Marcel Clemens misschien effe bellen, die weet wel raad!
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 nov 2011, 20:20

Hier even een update! ik heb een AUX kabel in elkaar gezet. het was even kloten maar het is gelukt! hij doet het helemaal super! ik kan nu via me telefoon muziek luisteren en nog me telefoon opladen tegelijkertijd! en het geluid is zuiver. ik ben nu echt heel blij! :D:D

hieronder nog wat foto's van het eind resultaat.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en koosie, nog bedankt voor het halen van de componenten voor de printplaat! :D
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2011, 21:08

Goed bezig! Handige harrie.

Terug naar “Show your ride”