Mini Cooper R50 ''De Rooie" Mod list Update!!!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Mini Cooper R50 ''De Rooie" Mod list Update!!!
Verkocht
Laatst gewijzigd door PerryMiniCooper op 04 sep 2012, 19:29, 61 keer totaal gewijzigd.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
of zwarte/honingraat stickers erin plakken (maar zit wel pal naast je uitlaat)Koenv schreef:Laat meteen achter je onderste zwarte grill zwart spuiten, is nu rood staat een stuk strakker.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat Koen de voorkant bedoelt, het stukje grill dat in de bumper zit (en dus niet in de motorkap)...
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuke coopert en al helemaal niet verkeerd als eerste auto!
Schroefsetje eronder, wat normale velgen want deze vind ik niks (sorry, Ragnar) en je bent al bijna 'klaar'.
Uiteraard kan je heel ver gaan met een MINI, het is maar wat je spaarpot en je fantasie haalt..
Schroefsetje eronder, wat normale velgen want deze vind ik niks (sorry, Ragnar) en je bent al bijna 'klaar'.
Uiteraard kan je heel ver gaan met een MINI, het is maar wat je spaarpot en je fantasie haalt..
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
@KoenM ja hij is verlaagd:)
de velgjes worden denk ik ook verandert. worden dit me winter velgjes.
en dan een paar 17“ of 18“ Velgjes.
de velgjes worden denk ik ook verandert. worden dit me winter velgjes.
en dan een paar 17“ of 18“ Velgjes.
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
eind december mag ik
Nee nog niet gehaaldSven schreef:Gaaf ding!
Rijbewijs inmiddels gehaald?

eind december mag ik

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Zit al een paar dagen er over na te denken om me velgen te laten spuiten. alleen weer ik niet welke kleur. Geheel zwart? of misschien toch een andere kleur. iemand een ideetje?
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Ik ga een JCW carbonfiber pakket bestellen(dashboard,Schakelpook en de handremgreep.) heeft iemand misschien foto‘s of filmpjes hoe je deze moet bevestigen.
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, het mag wat kosten. Wl je niet het lederen dashboard? Dat is veeeeeel exclusieverPerryMiniCooper schreef:Ik ga een JCW carbonfiber pakket bestellen(dashboard,Schakelpook en de handremgreep.) heeft iemand misschien foto‘s of filmpjes hoe je deze moet bevestigen.

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors