my pride and joy
- umpire6
- Nieuw Lid
Bericht
my pride and joy
Sinds 2005 in mijn bezit, heerlijk klein fel bommetje.
Autoliefhebber en Mini eigenaar
- umpire6
- Nieuw Lid
Bericht
Los van de specificaties van dit karretje kan ik jullie meedelen dat de striping customised is. Kwam ik achter na een kleine frontschade. Was nergens te krijgen, dus auto bijna een week langer kwijt geweest. Eerste eigenaar was een medewerker van BMW dealer en heeft allerlei toeters en bellen in chroom extra genomen. Dus ook de striping. Bekleding is deels leer en deels stof, lekker in de zomer, sunroof, met zo een schuifrastertje als de zon te fel is. Voor de race fanaten onder ons; SAAB 9.3 is geen probleem. Audi A4 makkie; standaard BMW 3 serie lachertje; Subara impreza (4x4) hard werken en de weg hield op dus niet 100% duidelijk. Verder veel bestuurders van auto's die het niet eens in het hoofd halen om een stoplichtsprint te doen. Alleen jammer dat er een toerenbegrenzer op zit op 7000 toeren. Wel top gehaal van bijna 235 in Duitsland, effe slikken, beetje eng maar supergaaf. Moest inhouden omdat ik ander de afslag zou missen.
Autoliefhebber en Mini eigenaar
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kunt de toerenbegrenzer naar 7150 of 7250 laten zetten, eventueel met wat pk-winst mocht je dat wat vinden 
Ik heb de grijze op 7250 en de GP op 7150 (standaard voor een GP). Ik raak de begrenzer overigens net niet

Ik heb de grijze op 7250 en de GP op 7150 (standaard voor een GP). Ik raak de begrenzer overigens net niet

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors