na een zoektocht van een paar maanden, eindelijk een mooie mini cooper S gevonden met de opties die ik allemaal wou hebben.
Betreft een DS uit 2008 met panoramadak, navi, leer, xenon etc. etc. bijna alle opties dus altijd leuk

Uiteraard, zoals velen hier heb ik ook toekomstplannen met mijn S-je, alleen hier nog wel wat vragen over en voornamelijk een schatting met wat onderstaand lijstje ongeveer gaat kosten (ben nog student, nu is mijn spaargeld voorlopig op hehe dus komende paar weken/maanden sparen). Wat ik in ieder geval wil is een andere uitlaat met een wat zwaardere en groffer geluidje (tips?) voor een redelijke prijs (akrapovic wordt te duur), hoeveel kost een jcw uitlaat bijvoorbeeld? Einddemper dan vooral..
Rest van de plannen :
- JCW aero II pakket
- uitlaat.. (nog niet zeker welke)
- dakantenne (die van nu is belachelijk lang, bij beek kan je een kortere bestellen zag ik)
- striping (2 zwarte strepen op motorkap)
- Nieuwe velgen (tips?)
- verlagen (in eerste instantie alleen veren, alleen is dit verstandig aangezien auto niet nieuw is?)
Hier nog een onduidelijke phone picture bij aankoop, binnenkort ff wat mooiere foto's maken met mn dslr, bovendien nu nog met winterbanden en velgen. Thuis nog zomerbanden met Flame Spoke 97 liggen met goede dunlop banden (tevens te koop bij een goed bod).

Uploaded with ImageShack.us