Ik ben al een tijdje actief op het forum, maar ben lang op zoek geweest naar de JCW-grill, wat niet vanzelfsprekend is op een One D. Uiteindelijk heb ik dan toch een garage gevonden die het wilde doen, aangezien ikzelf twee linkerhanden heb op vlak van auto's.
Ik vond ook geen enkel topic om de foto op te zwieren, dus kom ik hier terecht.

Anyway, de eerste foto was nog met de standaard grill.

En deze met de nieuwe grill en sierlijsten.

Een badgehouder moet normaal ook snel komen. Mensen met badges, laat gerust iets weten. ;-)
Helaas komen m'n koplampringen nu niet mooi over, maar aangezien je dat niet kan bestellen, zal dit zo blijven (daar het een leasewagen is en ik hem dus in originele staat terug moet kunnen afgeven.) De chromé lijst rondom rond de wagen (net onder de ramen) wil ik ook nog weggewerkt krijgen, maar ik ben nog op zoek naar beltline. Iemand die weet waar ik dat kan kopen?
Verder zijn blinkend zwarte spiegelkapjes m'n laatste eis, wat modding betreft. Verlagen wil ik ook heel graag, maar dat kost me wat veel, aangezien ik er nog maar een dikke drie jaar mee zal rondrijden..

Iemand misschien nog ideëen wat het exterieur betreft om hem nog knapper te maken? Tot zover heb ik een sticker onder m'n nummerplaat ("Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi.") Ledlampjes voor de nummerplaat en de standlichten, Black Jack ventieldopjes en de NewMiniClub sticker op m'n ruit.