Hallo allemaal, ik ben in het bezit van een fantastiche mini cooper s. Ik heb lang gezocht naar deze auto, omdat ik een volle wilde hebben met een goed onderhoudshistorie. Uiteindelijk gevonden! Een prachtige zwarte cooper s met alle opties uit 2002. Inmiddels heb ik hem een jaar in mijn bezit en staat er 119d km op de teller. Wow wat een vermogen door het works tuningskit. Zelfs na mijn vorige auto's: audi s3 uit 99 en een golf v gti uit 2005, is dit toch een hele aparte ervaring. Klein compact, maar razend snel.
Naast het prachtige uitlaatgeluid zit er ook een prachtige audio in. Harmann kardon is echt geweldig. Eigenlijk heeft de mini maar 1 nadeel.... Geen schterdeuren. Met ons gezinsuitbreiding is het een beetje behelpen. Misschien toch maar naar iets groters opzoek. Misschien een clubman.... Mocht er iemand interesse hebben...
JR's Mini cooper s chilli works (bom vol)
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even een foto er bij.....

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- JRWORKS
- Nieuw Lid
Bericht
Zou eigenlijk wel leuk zijn voor een sprint, ha ha ha (er staat toch effe 400 pk op de dam). Eerlijk gezegd is de beleving, en geluid in de mini veel leuker dan in de golf. Het grote verschil zit hem in de toeren. De mini begint vanaf 3000 pas te trekken met nog een extra duw/fluit na de 4000 toeren, waar de golf al vanaf 1750 toeren begint te sleuren. De beleving is echter stukke minder. 

Onze sponsors