Thomas: R53 van hier thuis --- Rijdt weer! P5
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Nice Thomas, zag er gisteren weer goed uit!
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker hoor Thomassie!! 
Inderdaad een fantastische wagen dit, geniet er zelf ook elke keer weer van; zowel tijden het wassen als (mee)rijden etc.
Ik zal binnekort eens wat leuke platen uitzoeken uit mijn (inmiddels al best wel grote) collectie foto's van de JCW
Je bent trouwens nog een paar modjes vergeten
-NEWMINICLUB sticker
- JCW logo op dashboard

Inderdaad een fantastische wagen dit, geniet er zelf ook elke keer weer van; zowel tijden het wassen als (mee)rijden etc.
Ik zal binnekort eens wat leuke platen uitzoeken uit mijn (inmiddels al best wel grote) collectie foto's van de JCW

Je bent trouwens nog een paar modjes vergeten

-NEWMINICLUB sticker

- JCW logo op dashboard

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie MINI Thomas, je kan zien dat hij met liefde is onderhouden! Verlaging is inderdaad nergens voor nodig. De Bullits vullen de wielkasten mooi op. Ik zou daarom denk ik deze velgen ook gewoon zo houden en er nieuwe banden onderzetten. Het zijn prachtige velgen en t lijkt me daarom ook niet nodig om een hoop geld uit te geven voor nieuwe.
Blijft hem goed onderhouden en ik weet zeker dat je er veel plezier van zult hebben
Blijft hem goed onderhouden en ik weet zeker dat je er veel plezier van zult hebben

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
He Thomas!
Gaaf hoor een eigen SYR! (dat je die nog niet had)
ik zeg lekker zo houden, rijden in de mini van mams goedkoper MINI rijden kan niet
heb het mijn moeder ooit voor gesteld er een te kopen maar die trapte er jammergenoeg niet in!
Nog veel plezier en veilige Kilometers, maar dat gaat wel lukken denk ik zo
Gaaf hoor een eigen SYR! (dat je die nog niet had)

ik zeg lekker zo houden, rijden in de mini van mams goedkoper MINI rijden kan niet

heb het mijn moeder ooit voor gesteld er een te kopen maar die trapte er jammergenoeg niet in!

Nog veel plezier en veilige Kilometers, maar dat gaat wel lukken denk ik zo

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
he he.. eindelijk een SYR
lekker bakkie Thomas

lekker bakkie Thomas

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
HEHE Thommie eindelijk heeft even geduurd......MAAR uuuuh foutmelding gaf de auto dus niet he, hebben ze enig idee al 

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie auto, stevig verhaal. Wat mij betreft altijd meer dan welkom op de meetings!
Dat was ook mijn gedachte, Franklyn hield het op de sensor.Daveke schreef:Ik denk dat ze je oliepomp eens na moeten kijken
Mooie auto, stevig verhaal. Wat mij betreft altijd meer dan welkom op de meetings!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors