Vorig jaar in juli gekocht van een oudere man die monteur was, dus hij is zn hele leven netjes onderhouden (ook wel te zien aan de grote verhuisdoos met onderhoudsboekjes, instructieboekjes enz.)
Het eerste wat moest veranderen; de velgen. Na lang twijfelen zijn het deze geworden: Dotz Rapier
To do list:
*xenon verlichting, stadslichten led lampjes
*ramen blinderen
*wintervelgen spuiten(lekker gek, iemand suggesties?)
*hemel/voetverlichting en kentekenverlichting led lampjes
*interieur(zie hieronder)
(*stoelen/bekleding misschien?)
*remklauwen geel spuiten
*nieuwe uitlaat
Dit is hem voorlopig, misschien wordt hij nog uitgebreid als ik leuke ideeën krijg
Mijn mini tot nu toe:

Hier een paar fotos van het interieur, deze zijn we geel aan het spuiten in de zelfde kleur als de auto zelf, omdat we het grijze kunststof niet mooi vonden.
nu hebben we aleen nog wel een paar tips nodig over het dashboard. We denken zelf als we die helemaal geel gaan maken dat het echt te geel gaat worden. dus misschien wat zwart maken een goede optie??
als julie leuke of goede tips hebben horen we het graag.
ook weten we nog niet helemaal wat er met de hendeltjes achter het steur (ruiten wisser en richting)moet gebeuren. geel spuiten maar dan is ook de aan duiding weg of zullen jullie zwarte hendels op de kop zien te tikken bij bijv de sloop??
deze deur moet nog gedaan worden:

de 1e deur geel gespoten:

midden console incl. het nog grijse dashboard (de ringen van de toerentelle en km teller en het stuur worden nog geel):

Ik hoop jullie hiermee genoeg geinformeerd te hebben, tips zijn zeker welkom!!