Vanmorgen om 05.00 uur vertrokken naar Wiesbaden met Ossie en Rianne. Ik kon gisteren geen verzekering meer regelen voor een Zollkenzeichen, dus had voor de zekerheid de platen van Rianne's C1 afgetrokken zodat ik in het uiterste geval iig met platen naar huis kon rijden. Niet verstandig, maar dat zijn wel meer dingen niet. Dus...'s ochtends vroeg vertrokken, de reis erheen verliep bijzonder voorspoedig. Een klein beetje stau gehad ergens, maar niks noemenswaardig eigenlijk. De sfeer zat er iig goed in!

Onderweg de hele weg natuurlijk fantastisch weer, eenmaal aangekomen in Wiesbaden begon het keihard te plenzen. Niet lollig, maar wel gelijk een goede test om te kijken of het dak daadwerkelijk waterdicht was. Dat was gelukkig zo. We hebben een heel stuk kunnen rijden met de MINI met ons drietjes en we hebben 'm lekker uitgeprobeerd. Technisch voelde alles erg goed, optisch heeft hij wel hier en daar wat krasje, spatbordrandje moet even goed vastgezet worden en nog wat kleine optische dingetjes. Maar niks dramatisch, puur puntjes op de i zeg maar.
Ik mocht gelukkig terugrijden op de platen van de vorige eigenaar, hij heeft gebekld met zijn verzekeraar en ook die was akkoord, dus problem solved. Dus afgerekend, sleutels en papieren in ontvangst en hoppa, naar huis. Eerste stukje even dicht gereden, maar de laatste 350km kon het dak eraf. Super natuurlijk

Ik heb eigenlijk nog geen foto's gemaakt behalve een paar iPhone plaatjes van Os en Rianne. Binnenkort zal ik even nieuwe foto's maken...

more will follow
Net even met Rosalie en de jongens wezen rijden en een sprintje getrokken tegen een S2000 die ik wonderbaarlijk genoeg gewoon bijhield. Kreeg nog een hele dikke duim van die gast, had 'ie niet verwacht denk ik dat zo'n MINI Cabriootje zo vlot was...

maar nu happy!