Ik ben sinds juli trotse bestuurder van de mini jcw GP 1331 R53. Ik zou er graag nog vele jaren mee rijden want ik vind het echt rijden als een droom, komende van een seat ibiza diesel 6j

Mvg,
Yehann
Allereerst welkom bij de clubGP1331 schreef:Dank jullie wel! Ik zou er graag foto's op zetten, maar vind met de iphone geen manier om het te doenKan er iemand me zeggen hoe ik dat doe? Nogal een domme vraag, maar ben niet zo vertrouwd met fora via iphone...
Thanks!PepperWhite schreef:Allereerst welkom bij de clubGP1331 schreef:Dank jullie wel! Ik zou er graag foto's op zetten, maar vind met de iphone geen manier om het te doenKan er iemand me zeggen hoe ik dat doe? Nogal een domme vraag, maar ben niet zo vertrouwd met fora via iphone...
![]()
Je kan de photobucket app downloaden en ff gratis account maken, daar naar toe uploaden en dan de [img] code kopiëren en plakken hier waar je je tekst schrijft ....dan komt hij vanzelf hier te staan
Mvg
Thanks!PepperWhite schreef:Allereerst welkom bij de clubGP1331 schreef:Dank jullie wel! Ik zou er graag foto's op zetten, maar vind met de iphone geen manier om het te doenKan er iemand me zeggen hoe ik dat doe? Nogal een domme vraag, maar ben niet zo vertrouwd met fora via iphone...
![]()
Je kan de photobucket app downloaden en ff gratis account maken, daar naar toe uploaden en dan de [img] code kopiëren en plakken hier waar je je tekst schrijft ....dan komt hij vanzelf hier te staan
Mvg
Onze sponsors