Gestolen Mini Cooper weer terug gevonden!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
DennisRedbull
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Gestolen Mini Cooper weer terug gevonden!

15 jan 2013, 01:35

hallo allemaal.

mijn mini cooper is afgelopen maandagnacht gestolen en woensdagavond reeds weer terug gevonden!

http://www.newminiclub.nl/gallery.php?id=65604

hij is gestolen bij het plaatselijke zwembad in heerhugowaard recht voor mijn ogen.. hoe kon dit gebeuren?
ik liet hem even warm draaien op de parkeer plek en stond welgeteld 10 meter van de auto af met een maat te praten, een onbekende man rende naar mn auto en stapte in, waarna ik naar mijn auto rende en de deur open maakte.. echter op dat moment scheurde deze maloot met een rotgang naar achter en ik schoot onder de deur door.

Woensdag 16e

Ik ben getipt over de auto, hij zou vermoedelijk in het gehucht Winkel staan.. Bij benadering bleek mijn auto daar ook te staan, de autosleutel stond in het contact :s
Ook ben ik getipt over de dader omdat deZe popcornboef niet z'n mond kon houden over zijn zaakjes, ik zou k m per direct onder het ijs willen begraven maar bij nader inzien heb ik geen zin om in zo'n ongezellige gevangenis te zitten hiervoor.
Ik heb de politie ingelicht en ze gaan verder met deze zaak en hoop natuurlijk dat deze jongen zo snel mogelijk achter tralies zit voordat ik hem op straat tegenkom en mezelf niet in bedwang kan houden.

Over de auto

Uit de Cooper waren kentekenbewijs deel 1 en 2 meegenomen, ook me zwemspullen waren weg (hoef ik die ook niet meer te wassen) en uit het dashboard kastje was een luchtje gestolen en een rol met cd's. Vreemd genoeg lag mijn RayBan zonnebril keurig op zijn plekje :s
Beide zonnekleppen met verlichting erin waren kapot getrokken, dat is de enigste schade die de auto heeft opgelopen tijdens dit avontuur.. De auto heeft op mijn werk (citroen dealer) een tijd op de brug gestaan voor controle van de onderzijde en de meest cruciale dingen wat er ook bij APK word gecontroleerd.

politiezaken en Verzekeringszaken zijn meteen geregeld, en nieuwe kentekenpapieren heb ik aangevraagd bij RDW, die verwacht ik hopelijk morgen of zaterdag!
spullen die uit mijn auto zijn gehaald kon ik claimen bij de verzekering, net als mijn net aangeschafte winterjas die beschadigt is door het meeslepen tijdens de roof.

Hoop dat ik jullie nu een beetje duidelijk verhaal heb gegeven :)
Laatst gewijzigd door DennisRedbull op 17 jan 2013, 23:07, 5 keer totaal gewijzigd.
paddo
Be Mini
Be Mini

15 jan 2013, 07:40

f**k :shock:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2013, 07:47

holy crap, da's niet lollig zeg, Ik hoop dat je er zelf niks aan hebt overgehouden, dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Succes gozer!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
spenki
Sponsor
Contacteer:

15 jan 2013, 07:55

Wat een verhaal zeg.
Sterkte en ik hoop dat je je mini snel terug hebt.
schnhvn
Enthousiast
Enthousiast

15 jan 2013, 08:30

Kenteken foto en info op twitter posten !

Succes

Hufters! :mad:
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2013, 08:33

Hoop dat je zelf niets hebt, en dat je goed verzekerd bent
Laatst gewijzigd door Casper op 15 jan 2013, 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Nickjuh
Enthousiast
Enthousiast

15 jan 2013, 08:35

Wat vreselijk zeg. Succes met de zoektocht naar je mooie Mini!
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jan 2013, 08:50

WAT?! :shock

Jeeez wat balen zeg!!
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2013, 08:58

Je moet je wel afvragen of je je gestolen auto wel weer terug wilt hebben. Ik heb het al vaker gezegd, en daar blijf ik ook bij, als ze 'm stelen moeten ze er ook voor zorgen dat 'ie niet teruggevonden wordt. Steek 'm desnoods in de fik, want ik hoef 'm niet meer.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

15 jan 2013, 09:02

Damn wat zuur zeg!

ik houd m'n ogen open naar deze MINI!

Afbeelding
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2013, 10:07

wow, het lef.. zo'n gast hoop je toch echt eens nog tegen te komen.. :s
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2013, 11:45

mushrop schreef:Je moet je wel afvragen of je je gestolen auto wel weer terug wilt hebben. Ik heb het al vaker gezegd, en daar blijf ik ook bij, als ze 'm stelen moeten ze er ook voor zorgen dat 'ie niet teruggevonden wordt. Steek 'm desnoods in de fik, want ik hoef 'm niet meer.
2X :|
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

...

15 jan 2013, 12:05

WTF WTF WTF? :O

als ik diegene te pakken had gekregen...
pfff

Duivelse gedachten komen dan in me op!!!

Sterkte!!!! :shock:
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
StefanOne
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

15 jan 2013, 12:05

Das mooi k*t!

Nu maar hopen dat de verzekering een beetje wil meewerken..hier zouden ze best wel eens moeilijk over kunnen gaan doen.

Terug naar “Show your ride”