mijn mini cooper is afgelopen maandagnacht gestolen en woensdagavond reeds weer terug gevonden!
http://www.newminiclub.nl/gallery.php?id=65604
hij is gestolen bij het plaatselijke zwembad in heerhugowaard recht voor mijn ogen.. hoe kon dit gebeuren?
ik liet hem even warm draaien op de parkeer plek en stond welgeteld 10 meter van de auto af met een maat te praten, een onbekende man rende naar mn auto en stapte in, waarna ik naar mijn auto rende en de deur open maakte.. echter op dat moment scheurde deze maloot met een rotgang naar achter en ik schoot onder de deur door.
Woensdag 16e
Ik ben getipt over de auto, hij zou vermoedelijk in het gehucht Winkel staan.. Bij benadering bleek mijn auto daar ook te staan, de autosleutel stond in het contact

Ook ben ik getipt over de dader omdat deZe popcornboef niet z'n mond kon houden over zijn zaakjes, ik zou k m per direct onder het ijs willen begraven maar bij nader inzien heb ik geen zin om in zo'n ongezellige gevangenis te zitten hiervoor.
Ik heb de politie ingelicht en ze gaan verder met deze zaak en hoop natuurlijk dat deze jongen zo snel mogelijk achter tralies zit voordat ik hem op straat tegenkom en mezelf niet in bedwang kan houden.
Over de auto
Uit de Cooper waren kentekenbewijs deel 1 en 2 meegenomen, ook me zwemspullen waren weg (hoef ik die ook niet meer te wassen) en uit het dashboard kastje was een luchtje gestolen en een rol met cd's. Vreemd genoeg lag mijn RayBan zonnebril keurig op zijn plekje

Beide zonnekleppen met verlichting erin waren kapot getrokken, dat is de enigste schade die de auto heeft opgelopen tijdens dit avontuur.. De auto heeft op mijn werk (citroen dealer) een tijd op de brug gestaan voor controle van de onderzijde en de meest cruciale dingen wat er ook bij APK word gecontroleerd.
politiezaken en Verzekeringszaken zijn meteen geregeld, en nieuwe kentekenpapieren heb ik aangevraagd bij RDW, die verwacht ik hopelijk morgen of zaterdag!
spullen die uit mijn auto zijn gehaald kon ik claimen bij de verzekering, net als mijn net aangeschafte winterjas die beschadigt is door het meeslepen tijdens de roof.
Hoop dat ik jullie nu een beetje duidelijk verhaal heb gegeven