SandervB

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
SandervB
Nieuw Lid
Nieuw Lid

SandervB

01 feb 2013, 22:24

Deze maar even van het 'who are you topic' gekopieerd, is hier ook wel van toepassing:

Hallo allemaal,

Zal me hier ook maar even netjes voorstellen. Mijn naam is Sander en kom uit Uden. Sinds kort rijden wij (nou ja, mijn viendin.. :oops: ) in een Mini Cooper uit 2002. Kleur is zwart met wit dak en witte spiegels. De Mini hebben we gekocht nadat iemand bij haar achterop reed bij een stoplicht. Zelf geen letsel, maar haar oude Focs was afgeschreven.. Dus snel op zoek naar een vervanger en al snel was het duidelijk: er moest een Mini komen!

De Mini is dus zoals gezegd zwart met witte spiegels en een wit dak. Km stand is ongeveer 128.000. Heeft oa. panoramadak, 17" Cooper S velgen, lederen bekleding, stoelverwarming, geborsteld alu look dash. Voordat de auto op de stoep stond waren de eerste mod's al onderweg. Wilde een nieuw stuur erin omdat oude slijtage had. Nieuwe deurpanelen, oude handvaten hadden ook slijtage.
Witte knipperlichten, ogen voor onder de kap en een Alpine radio met BT, MP3, USB enz. Alles meteen ingebouwd 8).
Moet eigenlijk nog een schroefset onder vind ik, maar daar zijn de meningen hier thuis nogal over verdeeld.. :(

Maar natuurlijk de foto's, da's het belangrijkst natuurlijk:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plastidippen:

Afbeelding

Ogen:

Afbeelding

winterbanden met stalen velgen gekocht , dag erna kwam ik op marktplaats winterbanden met velgen tegen. Heb die meteen maar erbij gekocht :roll:

Afbeelding
Afbeelding

En dit is mijn Passat 130pk TDI. Ook niet helemaal origneel meer.. O.a. KW variant 1 set, 19" BBS wielen, chip naar 180pk en 410NM, SML, Audi S3 uitlaat sierstuk, Xenon in dim-, groot- en mistlicht, PDC met camera op Pioneer avic D3, volleder Recaro interieur met stoelverwarming voor + achter en nog het eea. meer... :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Dit was het wel voor even. Zal proberen dit topic een beetje up to date te houden!
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2013, 23:06

Leuke MINI, daar gaan jullie veel plezier aan beleven! Aan de Passat te zien heb je al enige mod ervaring, dus waarschijnlijk gaat de MINI ook een behoorlijk makeover krijgen :D Ik ben benieuwd!
SandervB
Nieuw Lid
Nieuw Lid

01 feb 2013, 23:13

Haha, thanks!

De Passat is idd al behoorlijk gemod, opties beginnen een beetje op te raken.. :(
Met de Mini zal het ook wel goed gaan komen. Kan alleen niet zomaar mijn gang gaan aangezien hij voor mijn vriendin is.. :roll:
Anto
Be Mini
Be Mini

02 feb 2013, 08:46

leuke Mini , we hebben dezelfde :lol:
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2013, 09:51

Mooie Mini, Dikke Passat 8)
SandervB
Nieuw Lid