Deze week is mijn nieuw speelgoed bij de dealer binnengekomen.
Wou jullie toch al op de hoogte brengen. Ook is het de bedoeling iets actiever op het forum te komen en 'ditjes en datjes' met jullie te delen.
De Mini GP2. Ik weet het, jullie horen mij al komen, weer eentje voor bij de andere te zetten. Inderdaad, ik heb zijn hoesje ook gelijk gekocht en kan hij netjes naast de JCW 50. Ik beloof wel er meer mee te rijden dan de JCW 50 want ben wel ontzettend benieuwd naar zijn prestaties. Veel gaan we op de GP2 niet wijzigen. Wel proberen hem met de bestaande ophanging zo laag mogelijk te krijgen.
javascript:thumbs('

De Mini Clubman JCW, daar kijk ik eigenlijk het meest naar uit. Ben toch een Clubman liefhebber hoor. Ik heb wel zoveel mogelijk opties genomen die er zijn en hij gaat eerstdaags naar de interieur bekleder voor nog extra Alcantara toetsen.
Al wat chroom is wordt nu bij de BMW dealer mat zwart gespoten en de bestelling voor de Bilstein ophanging, spacers, extra meters en extra strut zijn lopende.

Ik denk dus in de loop van april de Clubman in de gewenste outfit te krijgen.
Voor de JCW 50 zijn ook toch wat 'mods' in de maak maar daarover meer van zodra ze gerealiseerd zijn.
Ze zullen subtiel zijn.

Groetjes en tot binnenkort
Chris