Het is dan toch zover gekomen; na een voorbereidingstijd van een aardig tijdje en een paar proefritten heb ik een 2 de hands Mini aangeschaft.
Het gaat om een Mini Cooper S uit januari 2006 in de Park Lane uitvoering.
Vergeleken met de proefrit ervoor is deze helemaal super aangekleed met heel veel opties.
En de optie die op m'n eisenlijstje stond zit er ook op, namelijk het ChronoPack. Vind het toch wel duidelijk zo, om goed te zien of alles op temperatuur is en je blijft iets beter op de hoogte of het nog een beetje goed gaat onder de motorkap

Ben er ongelofelijk blij mee en toch ook wel heel trots als ik het zelf zeg ;-)
Alles ziet er nog super uit, hij is over het algemeen dealer onderhouden en hij zit nog goed in de lak. Onder de motorkap zag alles er in eerste instantie erg goed uit, zonder vreemde bijgeluiden ofzo.
Voor dat ik tot aankoop overging heb ik 'm eerst laten keuren bij BMW/Mini Ekris Veenendaal (werd er goed geholpen en te woord gestaan). Werd vervolgens door een vrolijke medewerker opgebeld dat het een prima auto is, zonder vervelende mankementen. Het enige wat uit de keuring kwam was dat de accu niet best was, er zat een gat in de vloermat, er was wat olielekkage van een karterpakking en hij was over z'n inspectie 2 kilometers heen.
Dat is ondertussen allemaal opgelost kostenloos door de garage waar ik 'm kocht, dus hopelijk kan ik er weer ff tegenaan.
Pas nog ff de olie gecheckt en dat zag er heel gezond uit iig.
Tot nu toe stap ik elke keer weer met een dikke big smile in en uit de Mini.
Super blij mee