Ik zat al even te leuren met een 3-serie coupe die ik wilde verkopen, maar het schoot niet op. Dus tja, eens bij de Mini dealer gaan kijken voor een gebruikte cooper S. Oh jee, een nieuwe cooper S coupe, bommetje vol, Chili, Wired, City, Red Hot, leer, alles verwarmd arghhh als een klein kind in een snoepwinkel!

Zonder proefrit ruilde ik een 6 cylinder achterwielaangedreven Bayer in voor een voorwielaangedreven 4 cylinder turbo eco-hatch.... what have I done :-)
Ik had me zelf beloofd minimaal een nachtje erover te slapen. Dus vertrok ik bij de dealer. Gewapend met folders en offertes op naar m'n nachtdienst, het was rustig dus zowaar kunnen slapen. En kunnen slapen betekende dus dat ik een beslissing kon nemen. Sold :-) En dan het ophalen, het blijft geweldig om een kraakverse wagen op te halen :-)

Na de inrij periode nog even een landelijk foto'tje ... hmm.. hij staat toch iets te hoog. Maar ik had mezelf beloofd de auto standaard te laten. Aangezien het m'n dagelijkse auto moet zijn. Voor de lange ritten heb ik immers een 5-serie en voor de mooi weer en speeldagen een Z4.

Wat is een mini eigenlijk klein!!! ;-)

Maar de koffer was wat kaal en moest natuurlijk wel z'n ringstickertje verdienen... dus.... op naar de Eiffel :-)

Hoe leuk de auto ook stuurt, ik bleef nu mezelf ergeren aan de rijhoogte na het zien van een coupe met een lager onderstelletje op de Parkplatz... Dus tja.. belletje naar Beek :-)

En nu maar zien hoe lang ik het volhou om er verder niks aan te doen :-)