Mini Cooper S JCW R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
rik de haan
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Mini Cooper S JCW R53

08 mei 2013, 12:00

Ik heb mij een aantal weken geleden voorgesteld op dit forum en afgelopen maandag m'n eerste Cooper gekocht.
Via het forum had ik deze al gespot en nu ook eindelijk in m'n bezit!
Ik kom net kijken en ik moet alles nog een beetje uitvogelen, maar hier alvast een foto.
Oja, Thanks nog Arnold voor het verkopen van je goede auto! :lol:

Afbeelding

Dingen die nog moeten gebeuren:
- Aircopomp (gaat volgende week gebeuren)
- Onderste grilletje heb ik ook een zwarte thuis liggen, maar dat schijnt nogal een werk te zijn dus dat ga ik allemaal nog wel een keer bekijken :P
- Poetsen (dat gaat morgen gebeuren)
- Zwarte mattenset

Ik hoop er nog heel veel plezier aan te beleven, maar dat komt wel goed schat ik in!

Groeten,

Rik
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2013, 12:16

mooi ding, congrats! Veel plezier ermee!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2013, 12:36

Mooie auto! Veel en veilige km's gewenst.

zie dat je zelfde grill hebt als ik trouwens. Het is middagje Dremelen maar dan is het wel mooi geheel. Eventueel via pm kan ik je nog wel wat instructies geven ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
rik de haan
Nieuw Lid
Nieuw Lid

08 mei 2013, 12:37

Thanks!

@wheeler: ik heb wel al een DIY gezien, heb alleen zelf het gereedschap er niet voor. Ik zal je even een PM sturen!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2013, 13:00

dremeltje kost nog geen drie tientjes bij de Praxis. Da's dan geen echte Dremel, maar een net-alsof-Dremel, maar voor die paar keer dat je zo'n ding gebruikt voldoet 'ie prima. Heb 'm zelf ook. Kijkshop kun je 'm ook halen trouwens. Easy does it.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2013, 14:23

En anders Marktplaats, heb ik mijn Dremel ook vandaan. Gekocht van iemand die bij nader inzien het apparaat maar 1 keer had aangeraakt :D

Ik heb je inmiddels wat uitgebreidere instructies via pm gestuurd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
rik de haan
Nieuw Lid
Nieuw Lid

08 mei 2013, 14:29

Haha, creatief!

Thanks nog! Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Aan de ene kant vindt ik het ook wel mooi dat dat grilletje chroom is samen met de chromen kappen van de verstralertjes. Ik heb de auto nog maar net dus eerst maar eens wennen! :lol:

Groet
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2013, 15:00

Mooie mini en veel plezier ermee :)
burn rubber not your soul

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”