Joost's R56 Grom interface en zwarte knoppen

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
postpiet
One wheel wonder
One wheel wonder

Joost's R56 Grom interface en zwarte knoppen

09 jun 2013, 13:51

Dag allen,

ik ben gister bezig geweest met het klussen aan m'n MINI en dat moest ik toch even delen :).
Ik heb een GROM MST3 interface aangesloten op de radio (zie ook: newminiclub forum).

Daarbij heb ik meteen de grijze knoppen van de airco, ed, vervangen door zwarte knoppen (zie ook: newminiclub forum)

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

HET RESULTAAT

Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2013, 14:31

Wow respect dat je je MINI helemaal uit elkaar haalt. Ik zou het niet durven :oops: Facelift zwarte knopjes staan mooi en hopelijk lukt het binnenkort om de interface aan te sluiten, want ik begrijp dat het nu nog niet helemaal top loopt?
postpiet
One wheel wonder
One wheel wonder

10 jun 2013, 13:49

Ik was in het begin ook wel een beetje huiverig, maar uiteindelijk valt het best mee. Ik denk dat ik nu in een minuutje of 20 het dashboard uit elkaar kan halen. En ik heb ondertussen een bedrijf gevonden die de module kan programmeren, dus ook dat komt goed :-).
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2013, 13:56

Ok dat is goed om te horen, dan werkt je MINI straks helemaal naar behoren :icon_top:
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 jun 2013, 15:41

Waarom heb je niet de complete module overgezet en alleen maar de knoppen? De complete module werkt ook namelijk? Of had je een andere versie waar de opties niet overeen kwamen?
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
postpiet
One wheel wonder
One wheel wonder

10 jun 2013, 17:47

Blijkbaar zat er softwarematig iets anders in de 'zwarte' module. De airco deed het namelijk niet meer na aansluiten. Daarom was 'knopjes verplaatsen' de beste oplossing. Het staat overigens allemaal wat duidelijker in een ander topic: Zwarte knoppen

Terug naar “Show your ride”