Solarcell's Cooper

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Solarcell
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Solarcell's Cooper

22 jun 2013, 20:48

Hoi,

Na een aantal Mini's te hebben bekeken en gereden, vandaag dan eindelijk mijn eerste Mini opgehaald. En wat een lekker karretje! Precies wat ik wilde, dus de worstvelgen die ik alvast had gekocht, kunnen weer in de verkoop...
Ik ben niet van plan al te veel aan de Cooper te veranderen, wel wil ik het dashboard graag laten bekleden met leer en oranje stiknaden. Ik heb hiervoor al een offerte liggen, best prijzig voor drie paneeltjes en twee douwntubes! Misschien nog even verder neuzen... Het chroomline interieurpakket heb ik inmiddels bij de dealer besteld... Daarnaast heb ik via Spenki een Cooper S spoiler gekocht, dus die zal er in de loop van de week ook wel op geschroefd worden. En dan is er natuurlijk nog het stuur dat ik graag wil vervangen voor de MF 3-spaak, en als de originele armsteun er uiteindelijk in zit, ben ik helemaal tevreden, al merk ik dat het vele lezen en kijken hier wel erg aanstekelijk werkt. Erg leuk om te zien, allemaal! Oja, ik speel met de gedachte twee dunne oranje strepen aan de binnenzijden van de Bonnetstriping te plakken, lijkt me wel leuk...

Geen idee of ik de foto goed plaats, zo niet, dan hoor ik dat graag.

[img=http://www.fotoshack.us/images/23730485564_1.jpg]
Laatst gewijzigd door Solarcell op 23 jun 2013, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
GreyCooperS
Forum Junky

Re: Solarcell's Cooper

23 jun 2013, 11:02

Welkom!

Mooi basis ook...en oranje op zwart... 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag

Terug naar “Show your ride”