Een tijd geleden heb ik mij hier aangemeld en voorgesteld. Ik was toen nog rustig op zoek naar een Cooper S. Inmiddels net 22 geworden en voorzien van een JCW.

In juni ben ik voor de gein eens wezen kijken op de website van F. Breeman en daar viel mijn oog op een zwarte Cooper JCW Chili, voorzien van een berg opties!
De volgende dag langs gereden en even gekeken, helaas was de verkoper die over de 2ehands auto's gaat er toen niet. Na een slapeloze nacht verder werd ik 's ochtends gebeld met de vraag wanneer ik tijd heb om langs te komen... 3 kwartier later stond ik weer bij de dealer.

Auto is altijd prima bij de dealer onderhouden en 84.000 km op de teller. Voor de aflevering hebben ze gelijk de remschijven nog vervangen en ik kreeg er nog een paar kleine extraatjes bij.

2 weken geleden is alleen al wel de brandstofpomp vervangen, gelukkig onder garantie!
Ik zie sommige mensen ook wel eens een lijstje plaatsen met specificaties en nummers, geen idee waar ik die vandaan kan halen of kan vinden, maar hier een aantal opties die erop zitten:
-Voorruitverwarming (ben zelf nog erg benieuwd of dat een beetje succesvol werkt in de winter)
-Leren bekleding met stoelverwarming
-Climate control
-Cruise control
-HiFi audio systeem
-JCW schakelknop
-JCW stuur
-Licht- en regensensor
-Sportknop
-Glazen schuif- en kanteldak
-ingebouwde navi
-Elektrisch inklapbare buitenspiegels
-Automatisch dimmende binnenspiegel
Er zal vast nog meer opzitten, maar ik denk dat dit wel zo'n beetje de meest belangrijke zijn.

Hier dan wat foto's die ik de afgelopen tijd gemaakt heb:

De Mini en m'n Twingo die ik ervoor heb ingeruild.

Kort erna kwam ik al een forumlid tegen met zijn Mini, dus dat werd ook een fotoshoot

Links de auto van een maatje, die heeft zijn Twingo een dag later ingeruild voor een snellere en zeldzame Twingo. Rechts de Cooper S van Uhr!

Afgelopen week nog even een rondje Dordt - Keulen - Vianden - Antwerpen - Dordt gedaan. Moest hem toch echt even uitproberen. In Luxemburg voor €1,420 per liter euro 98 getankt. Dat maakt het tanken een stuk leuker!

Ik had in een week al een vriendin aan de haak geslagen, dus dat ging goed.

Ik heb er inmiddels ook JCW vloermatten in liggen en een badge op de grill zitten.
Verder ben ik weinig van plan, enkel nog een keer andere striping, extra setje velgen en de huidige op laten knappen en misschien nog eens andere spiegelkappen en rode dashboard delen. Maar wie weet kom ik nog wel meer leuke dingen tegen.

Tot slot: ik ben nog een poosje bezig geweest met proberen van het updaten van de navi naar V32, maar dat wil maar niet lukken. Verschillende sites en fora bezocht, maar kom er niet uit. Als er iemand is die mij hierbij zou kunnen helpen of dit voor mij zou willen doen, dan graag!

Nu 2 maanden in bezit, maar het blijft geweldig om mee te rijden! Je krijgt een hoop aandacht en die knallen uit die uitlaat zijn gewoon kicke.

Ryan