Laurel Edition
- mikelona
- One wheel wonder
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Laurel Edition
Idd. Leuk voor duoshoot. Zag er ook pas een staan in Nijmegen. Dacht dat is Michael... Dus ik hem bericht gestuurd maar het was hem niet.

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
He Mike,
Mooie Mini heb je met zo'n Laurel Edition.
Heb je nog meer foto's? Interieur etc.
Geniet van de Mini, maar zal vast wel lukken!
GrJeffrey
Mooie Mini heb je met zo'n Laurel Edition.
Heb je nog meer foto's? Interieur etc.
Geniet van de Mini, maar zal vast wel lukken!
GrJeffrey
- mikelona
- One wheel wonder
Bericht
Thanks voor de leuke reacties. Meer foto's moet ik nog even maken, als die weer gepoetst is.
- Nels
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Mooie Mini! In Rotterdam zie ik er ook regelmatig eentje rijden. Veel plezier ermee!
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Heeeeel erg nice!!! Gefeliciteerd met je prachtige mini
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Erjen
- Bijna verslaafd
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Mooie wagen hoor heel veel plezier met je ride.
Mag ik vragen wat zo'n Laurel Edition inhoud? ikke niet weten
Mag ik vragen wat zo'n Laurel Edition inhoud? ikke niet weten

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Wat ik er van kan vinden is dat Laurel een dealer is in New Jersey & Philadelphia. Misschien Mini een smak geld gegeven voor een special pakket & daardoor wat extra publiciteit? Of de grote chef bij Mini heeft een rondborstige secretaresse genaamd Laurel die hij heel erg lief vindt. I dunno.
Uhr
- mikelona
- One wheel wonder
Bericht
Haha wat Laurel inhoud... Zou het niet weten. En in Rotterdam dat kan wel kloppen, daar rijd mijn vriendin regelmatig.
Onze sponsors