I.v.m. de kilometers die ik rij moest er een Diesel of LPG auto komen. Aangezien geen enkele auto me zo goed was bevallen als m'n vorige R56, ben ik weer op zoek gegaan. Een paar plaatjes van m'n vorige project:

In de tussentijd niet stil gezeten natuurlijk en gewerkt aan een ander project. Is een project dat al een paar jaar loopt en inmiddels is de auto van m'n broertje. Volledig body-off gerestaureerd. Nu nog static, zal worden voorzien van airride:

Terug naar de MINI's...
2 Weken geleden een MINI Clubman gevonden! Altijd al een mooi model gevonden, in tegenstelling tot wat velen ervan vinden.
Wat foto's:

Velgen gaan in de verkoop. Kreeg ik erbij als extra set buiten de OEM 16" die er normaal onder zitten. Nu hard op zoek naar een origineel 17 of 18 inch setje...
Een paar mod's zijn al uitgevoerd. Allereerst een paar Silver Vision knipperlichten en een Cobra Evo I schroefset gemonteerd.
Ik snap echter niet helemaal waar al het enthousiasme op dit forum vandaan komt over de Cobra's. Voorkant staat nu op allerhoogste stand en achter ongeveer halverwege. Baal ik van, aangezien ik de set aan de voorkant verder omhoog wil hebben. Is nu echt te laag als daily.
Ik zie geen optie behalve de set te vervangen voor een andere schroefset. Nu natuurlijk spijt dat ik m'n Eibach Pro Street S destijds verkocht heb.
Baal er echt stevig van! Dit is niet hoe een schroefset hoort te zijn. Snap echt niet waarom iedereen zo enthousiast is over de Cobra's.