Ik ben weeral een paar maanden in het bezit van mijn Cooper S dus tijd voor een SYR van mij! Ik ben Thom, 23 jaar en woon in Koewacht (halve Belg dus).
Mijn vorige en 1e auto was een Renault Clio uit "99, hier heb ik zo'n 4 a 5 jaar in gereden

Fijn wagentje! Vol opties zoals leer, airco, crousecontrol etc..
Hier mijn MCS bij aanschaf:

Hij is van iemand geweest uit Eindhoven, en daarvoor van een vrouw die hem gebruikte als boodschappenwagen. Staat nu zo'n 90 000 km op, is goed opgepast alleen heeft hij niet veel snelweg of toeren gezien. Ik denk daarom dat hij redelijk is vervuild dus dat probeer ik er nu langzamerhand uit te krijgen.
Na 2 weken:

Een maat van mij heeft een autogarage. Hij hoorde een hoog geluid bij de kompressor vandaan komen wat toeren afhankelijk was. (Heb hier nog een topic over gestart op het forum bij motor en onderstel) toen is dus de kompressor vervangen omdat hij dacht dat het de lagers waren. Tot op vandaag weet ik echter nog steeds niet zeker of het de kompressor was, of een spanrol die versleten was. Daarom bied ik de gedemonteerde kompressor aan voor iemand die hem nodig heeft. Diegene kan dan eerst kijken of er werkelijk niks aan is en daarna kunnen we het verder afhandelen. Vind het beetje zonde om geld uit te geven aan een kompressor waarvan ik niet eens zeker weet of het wel de kompressor was

Nu dus weer op en top

Wintervelgen en winterbanden + USA module:

Winterbanden heb ik overgenomen van MiniSmurf en zelf nog voorzien van een laag plastidip. De USA module heb ik uit mijn Clio gehaald, deze heb ik namelijk nog en verkoop ik in onderdelen.
Schroefset overgenomen van LosCreepers:

Huidige stand nu dus van de MCS:

Wat er nog op de planning staat:
- Milltek, Supersprint (Akra??)
- 3-spaaks stuurwiel (is onderweg)
- Ritje naar beek
- Rota Grid o.i.d.
- Cooper S spoiler
- en waarschijnlijk nog veel meer

Groetjes!