Ik ben Mitch uit Genk (BE-LIM) en ben sinds 2 dagen de gelukkige eigenaar van een Mini Cooper S!
Een R53 om precies te zijn in electric blue / white.
Qua opties vrij basic, enkel xeon en een leder interieur waren aanwezig.
Maar hij voldoet meer dan genoeg aan mijn behoeften!

5 jaar geleden was ik reeds van plan een Mini aan te schaffen, maar wegens mijn jonge leeftijd was het enerzijds niet te betalen plus deed de verzekering moeilijk, maar nu 5 jaar later heb ik één van mijn dromen kunnen vervullen!

Ik heb nog geen concrete plannen ermee, maar alles is mogelijk mij kennende.
Eerst en vooral ga ik hem volledig detailen want er waren wel heel wat krassen en dergelijke aanwezig.
Plus wil ik alle "beschadigde" onderdelen aan het interieur vervangen of upgraden.
De Mini is van 2003 dus de gebruikelijke gebruiksschade is aanwezig, maar hij heeft geen roest en reed zéér naar mijn zin plus de originele kleur heeft me de doorslag gegeven.
Ook hebben de velgen heel wat borduur schade geleden dus deze zullen terug proper in originele staat gerestaureerd worden.
Bij deze enkele random foto's die ik met mijn gsm had genomen.
Na het detailen zal ik er nog een aantal posten plus natuurlijk wanneer er eventuele updates enzovoort aan te pas komen

Ik heb de voorbije dagen reeds wat gesnuffeld op dit forum en ik kijk er echt naar uit om het te blijven volgen! Een nieuwe wereld die voor me open gaat maar ik ben leergierig!

Groeten!
Mitch