Sinds Midtown Madness 3 altijd een blauwe Mini willen hebben met wit dak en witte spiegelkappen. Deze aangeschaft en als het goed is is hij over 2 weken te bewonderen op de oprit. Het duurt wat langer wegens het spuiten van de deur en achterklep welke lelijk waren door wat krassen.
Up-sides:
- Auto heeft altijd binnen gestaan, overige lakkwaliteit is dan ook erg goed
- Netjes onderhouden
- Betrouwbare verkoper
Down-sides
- Schakelt nogal zwaar en pook komt niet meteen terug in het midden (schakelmof op de bak slecht)
- "kale sjaken" uitvoering, zonder cruise control of BC (dan kan ik ook niet de hele tijd naar me verbruik kijken

- auto schokt wat bij gas erop vanuit gas los situatie. Torque steun zal wel gaar zijn.
Up for project:
- Aux aansluiting op de radio maken (is al een facelift radio gek genoeg)
- Onderste motorsteun vervangen en de rest even checken
- BPV reviseren (just in case)
- DaveF luchtfilterbox
- Kapje zoeken voor het sleepoog, deze is verdwenen

- Full-detail met Gyeon Prime coating
- Schakelmechanisme nalopen, smeren of vervangen
- 17 of 15% pulley, Cravenspeed. Ben nog aan het twijfelen
- Verlichting in de deuren maken die op de voetruimte verlichting werkt
- Koni FSD met Eibach, maatje waar ik sleutel is Koni-dealer dus misschien is er nog wat leuks mee te doen. Las aardige wat lovende verhalen over deze combinatie.
Verdere tips zijn altijd welkom! Zo zoek ik nog een pulley trekker voor de compressor...

Beschik gelukkig zelf over een brug en redelijk wat sleutelcapaciteiten om het een en ander gedaan te krijgen. Planning is er niet al te gek veel aan te modden omdat ik ook net een huis heb gekocht

Sorry voor de slechte foto's maar dat was na de proefrit toen het al donker werd!