Sinds afgelopen november zijn wij troste eigenaar van deze clubman. Ik had me al voorgesteld en, ondanks dat ik niet overal op reageer, probeer ik wel met veel dingen mee te lezen. Ik wilde ook graag nog wat foto's met jullie delen, dus bij deze.
En in de sneeuw, met een mooi recht dak
De eerste mod is al achter de rug, dat was het plaatsen van rubber matten. De volgende mod, aanbrengen cruise control, staat gepland voor het voorjaar.
Vervelend van dat raam, hopelijk is het eenvoudig te herstellen. Wel goed om te horen dat cruise control wordt ingebouwd! Is toch wel fijn voor de lange afstanden
Ja, Ward, ik hoop ook dat het makkelijk is te repareren. Was best lastig, een open raam met de regen van vanmiddag.
Cruise control is echt het einde. Zal zooooooooooooo blij zijn als hij erin zit. Ik rijd toch veel lange afstanden buiten de files om, dus kan me nu al verheugen op de rust die dit gaat geven. Nu nog een datum prikken!
Tijdens de raamreparatie bleek er toch iets niet goed te zijn met deze Clubman, waarover ik niet te veel zal vertellen, maar wat ons heeft doen besluiten per direct de auto terug te brengen naar de verkoper en ons geld terug te vragen. Dit is gelukkig allemaal soepel verlopen, waardoor we begin januari geen auto meer hadden. Daarna natuurlijk op zoek naar een andere auto. Dat heeft helaas wel even geduurd, maar toch is het nu eindelijk gelukt. Vandaag hebben wij onze nieuwe clubman opgehaald. Ik zal hier zodra ik wat leuke foto's van heb een nieuw onderwerp aanmaken.
Geluk bij een ongeluk dan dat het allemaal soepel is verlopen.
Tuurlijk zijn we kei benieuwd naar de pica's van de nieuwe clubman, in ieder geval gefeliciteerd met jullie aankoop.
Maar ook zonder foto's mag je al wel wat specs van de nieuwe aanwinst vrijgeven wat mij betreft