Beste forumleden,
Nadat ik op 31 december 2013 mijn handtekening zette onder het koopcontract voor mijn Mini Cooper uit 2009, heb ik alweer een kleine 20.000 met het karretje gereden. Iedere achtereen volgende kilometer met diezelfde welbekende glimlach van oor tot oor. De Mini is PW met een zwart dak en zwarte velgen.
De Mini heeft een aantal leuke opties en is, op een schuifdakje na, in mijn ogen redelijk compleet.
Je zult mij niet betrappen op echt 'modden'. In mei heb ik alleen de zwarte spiegelkappen (laten) vervangen voor roze spiegelkappen en daarnaast zijn ook de dingetjes bij de knipperlichten vervangen. Ondertussen zit ik er echter weer aan te denken om deze 'mod' terug te draaien naar het origineel, zodat mijn vriend ook weer met een fijn gevoel met de Mini kan rijden. Helaas weet ik niet goed waar ik daarvoor moet zijn, de garage brak vorige keer één van de spiegels maar zelf is het me ook nog niet gelukt (ondanks de tips op dit forum). Als iemand in de buurt van Nijmegen me daarmee kan helpen, dan hoor ik dat graag.
Daarnaast zou ik graag die lange attene vervangen. Naast het estetische voordeel, is de lange antenne bijna gebroken en dus ook aan vervanging toe.
Ik zal kijken of het me zal lukken om foto's te plaatsen, maar ik moet zeggen dat ik (buiten de verkoopfoto's), weinig tot geen goede foto's heb. Misschien een goede gelegenheid om toch een keer foto's van mijn trots te gaan maken.
MVG Annemijn
PW uit 2009
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: PW uit 2009
Hoi, veel plezier met de MINI maar zo te lezen lukt dat al prima. De korte antenne kan je gewoon bij de dealer halen die kosten niet veel.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Schrikkelding72
- Nieuw Lid
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Onze sponsors