Na een maandje intensief te hebben gezocht hebben we afgelopen vrijdag onze eerste Mini een Clubman uit 2008 opgehaald. Deze als vervanger van een Ford Ka uit 2002.
Het is een Cooper S in de kleur grijs en verder redelijk compleet uitgerust.
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden hieronder de pica's
Iemand toevallig een idee welk merk wielen dit zijn (heb nog geen tijd gehad ze er af te halen)?
Mod plannen zijn er nog niet veel.
Ik heb er een setje R110 5-star Pace Spoke velgen bijgekregen met winterbanden waar nog het een en ander aan moet gebeuren plus wat nieuw rubber.
Verder misschien de OEM LED dagrij/mistlichten aan de voorkant.
En ik zou hem wel een paar cm dichter bij de grond willen hebben maar aangezien mijn vrouw er dagelijks gebruik van maakt zal er eerst toestemming moeten komen :-)
Die OEM LED dagrijdingen zijn echt uber-smerig duur! (vind ik)
Er zijn wel alternatieven op ebay enzo, maar nog niet in het echt gezien. Zelfs dan vind ik ruim €150 voor een paar LEDjes veel haha
Geen idee hoe sportief de vrouw is?
Of je zelf van een sportief geluid houdt, maar een de-cat is een leuke mod!
Bij constante snelheden hoor je in de auto weinig tot niets. Als je flink gas geeft komt er toch wel een hoop meer uit
De plofjes in de uitlaat worden knallen.
Voor relatief weinig geld (200-250) heb je er toch ineens een 10pk bij!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Het werd we tijd om hier even het stof af te blazen. Sinds de aanschaf is er het een en ander aan de MINI aangepast. Ik heb gemerkt dat als je veel hier op het forum leest dit enthousiast maakt de MINI naar eigen smaak aan te passen
Volgende is inmiddels gebeurd:
LED stadlichten en LED interieurverlichting geplaats.
Een kant aangepast.
Andere kant ook aangepast.
Korte antenne geplaatst
Was qua looks niet helemaal tevreden over de wielen die er onder zaten dus via marktplaats een setje R113's weten te scoren (oude komen binnenkort te koop).
Volgende mod zullen zwarte sierlijsten om de gril zijn want heb inmiddels de beltline zwart gemaakt (was nogniet helemaal klaar op bovenstaande foto's) en uiteindelijk de chrome ringen om de koplampen in de kleur van de auto laten spuiten.