Maikel's R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

Maikel's R53

04 mei 2015, 11:35

Na een tijdje maak ik hier ook maar een SYR topic aan.

Ik rij nu ongeveer 2,5 maand in de mini en bevalt me nog steeds super, het enige wat me een beetje tegen valt is het verbruik. Maar dat komt omdat ik voornamelijk korte stukjes rij (12 km naar school en terug).

Nog een aantal foto's, de meesten kennen hem vast nog wel van hier :))
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En nog een leuke foto van m'n verjaardag afgelopen woensdag, toch wel goed gelukt :D

Wat er nog op de planning staat qua mods;
Ramen tinten
Dashboard en hemel in donker suede laten bekleden. En de bijbehorende andere onderdelen natuurlijk.
En nog een paar mooie sportstoelen, bij voorkeur recaro's of cooper works stoelen.

Gr,

Maikel
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Maikel's R53

04 mei 2015, 11:45

Welkom op het forum! Mooie MINI heb je. Veel plezier er van!
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

04 mei 2015, 11:56

Welkom hier Maikel en alsnog gefeliciteerd met de aankoop van je mooie Mini, maar ook met je verjaardag.
En tja, het verbruik .. het blijft een S he, maar de kick van het gas intrappen zou dat ongetwijffeld moeten verzachten :mrgreen:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 mei 2015, 18:30

nogmaals welkom hier!!

geen verkeerde MINI om op je 21 mee beginnen:D
en de plannen zijn goed zie ik!:D

en die velgen... blijven mooi!!:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

04 mei 2015, 19:59

Bedankt allemaal! :)

Inderdaad die kick om hem flink in de toeren te jagen is prachtig, met een verbruik van 1 op 10 ongeveer vindt ik het ook prima :D. Ben echt blij dat ze hier sinds kort een tunnel in de buurt hebben, bevalt me prima met zo'n uitlaatje en die kompressor :P

Het is inderdaad de oude van Remon :D. Het enige wat er anders is, is dat ik de recaro stoelen niet over heb genomen. Maar die komen er nog wel in, want die zaten ontzettend goed :)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

04 mei 2015, 21:44

super mooi apparaat veel plezier ermee
Afbeelding
Frank87
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:

04 mei 2015, 21:54

Welkom! Gave auto!
Volkswagen polo 1.4, peugeot 206 1.4, peugeot 206 2.0 GTI, MINI Cooper S JCW
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

07 mei 2015, 09:11

Dik ding zeg :mrgreen: :)) Ik hoop dat je er veel plezier van hebt, ik mis hem af en toe wel hoor! Gister nog 1 van mijn onder buurvrouwen (80+) gesproken die het zo zonde vond dat hij weg was :) Het is wel een aardige nekkendraaier ofniet?

Wel knap dat je 1:10 haalt, ik kwam nooit verder dan 1:8 en met moeite 1:9, wat eigenlijk de grootste reden was om voor een andere auto te gaan kijken. Misschien heb ik dan toch een te zware rechter voet? :lol:

En je plannen zijn ook goed, dat waren dingen die ik anders nog had gedaan als ik hem nog had... Ik heb trouwens nog wel een setje Recaro's staan, niks voor jou? :wink:
Afbeelding
DionHPT
Enthousiast
Enthousiast

07 mei 2015, 12:26

Gave auto Maikel... Zon dagelijkse tunnelrun blijft heerlijk :icon_top:

Ik rij trouwens omdat ik redelijk wat snelweg rij ook tegen de 1 op 11,5 a 11 de laatste tijd.

Het kan wel!
Mini Cooper S - 17% Cravenspeed Pulley - DaveF airbox - Powered by Gyeon Quartz
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

13 mei 2015, 09:20

Remonvdh schreef:Dik ding zeg :mrgreen: :)) Ik hoop dat je er veel plezier van hebt, ik mis hem af en toe wel hoor! Gister nog 1 van mijn onder buurvrouwen (80+) gesproken die het zo zonde vond dat hij weg was :) Het is wel een aardige nekkendraaier ofniet?

Wel knap dat je 1:10 haalt, ik kwam nooit verder dan 1:8 en met moeite 1:9, wat eigenlijk de grootste reden was om voor een andere auto te gaan kijken. Misschien heb ik dan toch een te zware rechter voet? :lol:

En je plannen zijn ook goed, dat waren dingen die ik anders nog had gedaan als ik hem nog had... Ik heb trouwens nog wel een setje Recaro's staan, niks voor jou? :wink:
Ik begrijp het helemaal ja dat je hem nog wel mist! Het rijd ook verschrikkelijk mooi. Tot nu toe heb ik er ontzettend veel plezier van en het is heel anders dan wat ik eerst reed.

Gister met tanken zat ik idd ook al op 1:8... Maar dat was vooral door de stad rijden met het mooie weer :mrgreen: Maar dat maakt me niet zoveel uit, ik woon aan de grens van duitsland en kan daar lekker goedkoop tanken dus ik mag niet klagen :))

Qua nekken draaien heb je idd helemaal gelijk, op school & bij mij in t dorp weet iedereen ook al precies wie er in die mini rijd :p. Ook wordt ik regelmatig aangesproken om die wagen hahaha. Best leuk! Waar ik ook van geniet is om het pedaal wat in te trappen zodat je de kompressor hoort en er dan ook wat nekjes gedraait worden :mrgreen: :mrgreen:

Zijn dat nog diezelfde recaro's die jij erin had? Daar heb ik dan misschien wel belang bij...
Ekris_MINI
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

13 mei 2015, 16:11

Stoer ding Maikel!
Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

24 jun 2015, 15:53

Voor het eind van het jaar / begin volgend jaar staan er andere wielen op de planning! Wat dat gaat worden hou ik nog even geheim! :X
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2015, 17:44

Mooie bak.
R53 blijf ik een zwak voor hebben.
Veel plezier en veile kilometers ermee!
Je mod lijstje ziet er goed uit. Ben benieuwd naar het resultaat.
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

24 jun 2015, 20:38

Ben benieuwd wat je eronder gaat leggen! Wat is de reden dat je de ASA's eronder uit gaat halen? Vond ze namelijl heul dik staan :)
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”