En dit is m geworden
- Bakkertje_27
- Enthousiast
Bericht
En dit is m geworden
Vorige week donderdag ben ik om mijn "nieuwe" auto geweest . Na 4 jaar in een MG ZR 160 te hebben gereden werd het tijd voor iets anders. Dit is een mini cooper s checkmate uit 2006 geworden met net 70000km op de teller. De auto zit vol optie waaronder navigatie, cd, vol leder, multifunctioneel stuur enz enz enz. Bij deze een eerst foto van de aanwinst. Komend weekend eerst maar eens goed wassen en poetsen.

Laatst gewijzigd door Bakkertje_27 op 16 nov 2015, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: En dit is m geworden
Gefeliciteerd met aankoop en veel veilige knm's gewenst met je mooie checkmate.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een mooie Checkmate!! Gefeliciteerd ermee en veel veilige KM's gewenst!!

- Bakkertje_27
- Enthousiast
Bericht
@Niekcarfreak Ik heb mijn MG ingeruild
, je mag altijd een pb sturen voor meer info. Hier alvast een linkje
Moet wel nog een hoop aan gebeuren wil je die in perfecte staat krijgen... Zijn een hoop kleine puntjes aan die gedaan zouden moeten worden. Maar motorisch is ie volledig in goede staat. En mocht die hem kopen mag je altijd laten weten dat ik hem terug wil kopen als die hem wegdoet.

Moet wel nog een hoop aan gebeuren wil je die in perfecte staat krijgen... Zijn een hoop kleine puntjes aan die gedaan zouden moeten worden. Maar motorisch is ie volledig in goede staat. En mocht die hem kopen mag je altijd laten weten dat ik hem terug wil kopen als die hem wegdoet.
Onze sponsors