Even voorstellen Roadster Cooper

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
angel eyes2
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen Roadster Cooper

03 jun 2015, 14:51

Mijn naam is Ed, en sinds kort hebben we een nieuwe Roadster Cooper, deze was nog net te bestellen. Dit vanwege het uit produktie gaan van de Roadster/Coupe serie.
Voornamelijk zal mijn vrouw er in rijden. Hiervoor hebben we 9 jaar lang een mini cabrio one gehad uit 2005, Deze staat nu te koop bij Zwartepoorte in Goes.
Ik weet niet of we veel aan de roadster gaan "modden", ik heb in ieder geval bij carclean een heel pakket met poets spullen aangeschaft, en heb hem direkt al gereinigd en in de was gezet.De eerstvolgende "mod" zullen silvervision lampen in de richtingaanwijzers worden.
Ik had al wel wat gelezen over de belabberde kwaliteit over de standaard boost audio, maar ik vindt het best meevallen, mogelijk omdat de cabine vrij klein is, en daardoor sneller gevuld met geluid. Ik wil de channel swap in ieder geval wel eens gaan proberen, zoals ik op dit forum ook al gelezen heb.
Ik zal binnenkort wat foto's van de nieuwe aanwinst toevoegen.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: Even voorstellen Roadster Cooper

03 jun 2015, 15:03

welkom
"ik weet niet of we veel gaan modden"
Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

03 jun 2015, 18:26

Welkom ed en veel plezier met jullie nieuwe roadster.
En zoals Speedy al bedoeld, je moet of echt niks doen, dan kun je jezelf misschien inhouden, maar een kleine mod in combinatie met forum kan een dure hobby worden :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

03 jun 2015, 18:29

Welkom en veel plezier van je roadster..... Net wat Speedy zegt... ik ben ook ooit begonnen met een uitlaat upgrade en dacht dat het daarbij zou blijven.... OEPS.... er is ook een roadster owners Facebook groep.
angel eyes2
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 jun 2015, 22:53

Afbeelding

Onze vorige Mini, 9 jaar geleden.

En dan hier de opvolger

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

11 jun 2015, 07:45

Nice!
CooperRob
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

11 jun 2015, 08:37

Mooi bakkie. Ik denk alleen te weten dat in mini's gemaakt na 2011/2012 de channelswap niet tot amper zin heeft. Daarnaast moet je rekening houden met twee opties; parkeersensoren en telefoon. Als je swapped worden beide omgedraaid; je telefoon geluid komt dan van achteren en de piep van je parkeersensoren van voor. Mij werd dit afgeraden door iemand die hier veel verstand van heeft. De man die dit verkoopt ; channel swap
Zou het voor de zekerheid nog even goed nazoeken.

Terug naar “Show your ride”