Mijn naam is Ed, en sinds kort hebben we een nieuwe Roadster Cooper, deze was nog net te bestellen. Dit vanwege het uit produktie gaan van de Roadster/Coupe serie.
Voornamelijk zal mijn vrouw er in rijden. Hiervoor hebben we 9 jaar lang een mini cabrio one gehad uit 2005, Deze staat nu te koop bij Zwartepoorte in Goes.
Ik weet niet of we veel aan de roadster gaan "modden", ik heb in ieder geval bij carclean een heel pakket met poets spullen aangeschaft, en heb hem direkt al gereinigd en in de was gezet.De eerstvolgende "mod" zullen silvervision lampen in de richtingaanwijzers worden.
Ik had al wel wat gelezen over de belabberde kwaliteit over de standaard boost audio, maar ik vindt het best meevallen, mogelijk omdat de cabine vrij klein is, en daardoor sneller gevuld met geluid. Ik wil de channel swap in ieder geval wel eens gaan proberen, zoals ik op dit forum ook al gelezen heb.
Ik zal binnenkort wat foto's van de nieuwe aanwinst toevoegen.
Even voorstellen Roadster Cooper
- speedy
- NMC Legend
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen Roadster Cooper
Welkom ed en veel plezier met jullie nieuwe roadster.
En zoals Speedy al bedoeld, je moet of echt niks doen, dan kun je jezelf misschien inhouden, maar een kleine mod in combinatie met forum kan een dure hobby worden
En zoals Speedy al bedoeld, je moet of echt niks doen, dan kun je jezelf misschien inhouden, maar een kleine mod in combinatie met forum kan een dure hobby worden

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom en veel plezier van je roadster..... Net wat Speedy zegt... ik ben ook ooit begonnen met een uitlaat upgrade en dacht dat het daarbij zou blijven.... OEPS.... er is ook een roadster owners Facebook groep.
- angel eyes2
- Nieuw Lid
Bericht 
Onze vorige Mini, 9 jaar geleden.
En dan hier de opvolger

Onze vorige Mini, 9 jaar geleden.
En dan hier de opvolger

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- CooperRob
- Nieuwsgierig
Bericht
Mooi bakkie. Ik denk alleen te weten dat in mini's gemaakt na 2011/2012 de channelswap niet tot amper zin heeft. Daarnaast moet je rekening houden met twee opties; parkeersensoren en telefoon. Als je swapped worden beide omgedraaid; je telefoon geluid komt dan van achteren en de piep van je parkeersensoren van voor. Mij werd dit afgeraden door iemand die hier veel verstand van heeft. De man die dit verkoopt ; channel swap
Zou het voor de zekerheid nog even goed nazoeken.
Zou het voor de zekerheid nog even goed nazoeken.