Na onze eerste Mini (R56 cooper S 2007-2011) http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4270 een hele tijd zonder, maar nu eindelijk een tweede.
Ik mocht een leaseauto uitzoeken tot € 27.500 zonder restricties. Dat werd dus niet een saaie 308 of golf in vuilniszakkengrijs. Uiteindelijk vandaag definitief samengesteld en besteld. Ik heb er zin in !
Mini Cooper automaat
Volcanic orange
Zwart dak en spiegels
Serious business pakket
Victory spoke zwart 16inch (20% bijtelling)
John Cooper works interieurpakket
automatische airco
extra getint glas
http://my.mini.nl/k0p2x6u6
Nu wachten tot begin augustus !!
terug van (lang) weggeweest
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- speedy
- NMC Legend
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: terug van (lang) weggeweest
Zo ist maar net, van r53 naar audi a4, bmw 5, r55, golf, bmw 5 maar over een dag of 7 weer een MCS...daar wordt je vrolijk van 

F56S JCW PRO LCI
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Grappig, BMW 5 heb ik gehad, A4 nog steeds, Golf ook gehad. MCS zat er nu helaas niet in. Als de prijs schappelijk is wil ik graag nog een keer onze oude R56S terugkopen van gebruiker Minidos.ITSU028 schreef:Zo ist maar net, van r53 naar audi a4, bmw 5, r55, golf, bmw 5 maar over een dag of 7 weer een MCS...daar wordt je vrolijk van
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stuk voor stuk allemaal toppers. Rij de auto's prive waardoor ik wat minder gebonden ben aan de keuze/beperkingen van een leaseauto
Onze 520iA doen we weg omdat deze eigenlijk alleen met de vakanties gebruikt wordt. Beetje zonde en nogal kostbaar.
Ingeruild op een nagenoeg nieuwe MCS, tuurlijk moest er wat geld bij maar de pijn bleef enigzins beperkt...
En de vakanties....dan huur ik een fam.bak!
Het uiteindelijke kostenplaatje over een jaar of 4 uitgesmeerd scheelt behoorlijk.

Onze 520iA doen we weg omdat deze eigenlijk alleen met de vakanties gebruikt wordt. Beetje zonde en nogal kostbaar.
Ingeruild op een nagenoeg nieuwe MCS, tuurlijk moest er wat geld bij maar de pijn bleef enigzins beperkt...
En de vakanties....dan huur ik een fam.bak!
Het uiteindelijke kostenplaatje over een jaar of 4 uitgesmeerd scheelt behoorlijk.
F56S JCW PRO LCI
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Is ook een optie, maar juist op vakantie heb ik graag mijn eigen vertrouwde auto bij me, en geen huurgeval. Nog een paar weekjes, en dan weer lekker de Audi naar Estepona sturenITSU028 schreef:En de vakanties....dan huur ik een fam.bak!

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Hey Karin welkom terug.
Trouwens de club zit ook op Facebook zover je dit niet wist.
Tot snel meets maar weer!

Trouwens de club zit ook op Facebook zover je dit niet wist.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Karin heeft haar eigen gebruikersnaam "turbootje". Ik ben terug, niet zij, ze mag natuurlijk wel mee met Mini's in the bush (als ze lief is
)
Groet,
Marcel
Hoi Wim,the blue lobster schreef:Hey Karin welkom terug.![]()
Trouwens de club zit ook op Facebook zover je dit niet wist.![]()
Karin heeft haar eigen gebruikersnaam "turbootje". Ik ben terug, niet zij, ze mag natuurlijk wel mee met Mini's in the bush (als ze lief is

Groet,
Marcel
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Morgen 15:00 bij Ekris Venendaal de Mini ophalen. Heb er zin in !
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaaf, veel plezier morgen!
We zien de foto's wel verschijnen. 

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat gaat een leuke dag worden, veel plezier en fijne km 

F56S JCW PRO LCI
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Daar is ie dan, hij heeft zelfs de verlichte ring in het midden die schijnbaar bij de navigayie-versies standaard is, daar had ik niet op gerekend. Met dank aan Noor Beuqi van Ekris Venendaal die vanaf het eerste bezoek alles perfect heeft geregeld !!

Onze sponsors