Wil nog een Aero pakket erop zetten.
Daar naast hebben wij nu ook nog een Opel Antara maar deze wordt in November vervangen door een Mini Countryman S
Nee geen idee. Ik breng mijn auto altijd naar een vriend, die een eigen garage heeft in Drachten. En daar brengt SV ook altijd de auto's voor reparatie, onderhoud en etc.Arnebut schreef:Ja Jer,daar gekocht. Ken jij de oude eigenaar?
Arnebut schreef:Vandaag even gekeken met me vriendin bij Mini Apeldoorn. Onze keus is gemaakt. Wordt de JCW Countryman. Stond een hele mooie daar in mat zwart,even mee gereden,pfff wat een kanon is het. Zelfs me vriendin vond het leuk rijden die JCW,hebben ook een normale Countryman even gereden maar die wat te tam volgens mijn vriendin.
Krijgen vd week de offerte van ze. Zelfde als die matzwarte alleen nu in het wit.
Ja hoorde prijs maar ach we leven maar 1 keer he!!Baseman schreef:Dat is idd een hele dikke die daar in matzwart staat !!
1 van 18 die in NL gekeverd zijn, de Dakar edition, hadseflats, meer CM en opties in 1 is er ook niet te koop.
Je zult de prijs wel gezien hebben en dus geen hartverzaking krijgen als je de offerte leest.
Vingers crossed en succes met beslissen
Onze sponsors