Mijn naam is Thomas, afkomstig uit België (Lede is de naam van het dorp waar ik woon, maar Aalst 'dé carnavalsstad' klinkt jullie waarschijnlijk bekender in de oren

Al gebeurd:
- Sport antenne
- Embleem 'cooper s' op koffer
- S logo grill
- Zelfgemaakte uitlaat sierstukken; Aangezien het geld er (nog) niet is om een volledig nieuwe uitlaat te kopen, heeft m'n vader het zelfgemaakt. Hij heeft een tafelpoot bij de doe-het-zelver gaan kopen, heeft hem op de juiste maat gewoon afgezaagd en een beetje afgeschuurd, en hem daarna meegenomen naar z'n werk om de uiteinden onder hoek af te zagen. Nadien heeft hij hem thuis volledig afgeschuurd in het mat zwart gespoten, uiteraard hitte bestendig

Nog te doen:
- JCW velgen binnensteken om te terug als nieuw te maken (poedercoaten, blabla...)
- Aan de passagierskant de blutsjes wegwerken. M'n vader gaat dit werk terug op zich nemen, hij heeft nog gewerkt in een carrosserie en weet hoe het moet

Voilà dat was een hele boterham, wou dit eigenlijk al veel langer doen maar was er gewoon nog niet van gekomen, dus bij deze...

Graag lees ik jullie commentaren en tips die jullie mij eventueel willen geven, of upgrades