Ben benieuwd naar de foto's
(Bij mij had de dealer waarmee een koopovereenkomst was gesloten de auto aan een ander verkocht bij ophalen van de mini grrrrrr(was wel een bmw dealer in Duitsland ))
Alleen kijken, Niets kopen
- PiaMia
- One wheel wonder
Bericht
Re: Alleen kijken, Niets kopen
@shorty75, Nou dan ben ik mooi de pineut ik heb namelijk alles al betaald!!! (ook BMW Dealer in Duitsland hahaha)
- PiaMia
- One wheel wonder
Bericht
Wil alleen de interieurpanelen wijzigen in pianoblack en wellicht een camera inbouwen.
Dat laatste zou ik gewoon bij mini zelf laten doen denk ik.
Ja Ben super blij ermee!!Niekcarfreak schreef:Gefeliciteerd met de aankoop, ga je veel plezier in hebben. Stiekem toch steeds meer F'jes hier op het forum.
Wil alleen de interieurpanelen wijzigen in pianoblack en wellicht een camera inbouwen.
Dat laatste zou ik gewoon bij mini zelf laten doen denk ik.
- Shorty75
- Nieuwsgierig
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker hoor! Mooi verhaal van de dealer in Amsterdam. Koopman kak noemen we dat....
Interieurpanelen wisselen is goed te doen. Aan de passagierskant is het een kwestie van een paar schroefje los en vast draaien. Aan de bestuurderskant moet de tellerunit even los en dan kan je bij het paneel. Zit wel vervelend vastgehaakt achter het ventilatierooster aan de middenconsole zijde. Daar moet je aardig wat kracht op zetten wat wel vervelend voelt.
Interieurpanelen wisselen is goed te doen. Aan de passagierskant is het een kwestie van een paar schroefje los en vast draaien. Aan de bestuurderskant moet de tellerunit even los en dan kan je bij het paneel. Zit wel vervelend vastgehaakt achter het ventilatierooster aan de middenconsole zijde. Daar moet je aardig wat kracht op zetten wat wel vervelend voelt.
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie wagen, ga je een hoop plezier aan beleven! Zo zie je maar, als je naar een nieuwe MINI gaat kijken ben je direct verkocht... 

"Orange is the happiest color!"

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- hansnl1
- Be Mini
- PiaMia
- One wheel wonder
Bericht
Dankjulliewel!!
Wat betreft de camera wilde ik me eerst laten adviseren maar voornamelijk de achteruitrijcamera met beeld op navi. En waarschijnlijk in combinatie met de voorcamera aangezien ik ze in het boekje alleen als combi zie...
Wat betreft de camera wilde ik me eerst laten adviseren maar voornamelijk de achteruitrijcamera met beeld op navi. En waarschijnlijk in combinatie met de voorcamera aangezien ik ze in het boekje alleen als combi zie...
- hansnl1
- Be Mini
Bericht
Ik ken alleen de combinatie Achteruitrijcamera met PDC achter.
Wij hebben deze camera en PDC voor en achter
Wij hebben deze camera en PDC voor en achter
- hansnl1
- Be Mini
Bericht
Oh, dit moet dan achteraf gebeuren!
Nee joh, da's prijzig. Mini vraagt voor het inbouwen achteruitrijcamera en pdc voor de hoofdprijs.
Nee joh, da's prijzig. Mini vraagt voor het inbouwen achteruitrijcamera en pdc voor de hoofdprijs.
Onze sponsors