Ik heb een Duitse Mini Cooper voor mijn vrouw gekocht. Panorama dak, half leer en de juiste wielen. Binnen 30 minuten gekeurd bij de RDW en rijden maar. Ik wist dat er wat dingetjes aan de auto mankeerde dus ik ben op internet gaan inlezen. Al snel werd me duidelijk dat het geluid geen plastic kap kon zijn maar de lagers in de bak. De auto heeft 180.000 km gelopen dus ook toe aan een frisse Sachs koppeling en radiateur. Hieronder de foto's van de auto.
Laatst gewijzigd door gForce op 26 nov 2015, 12:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Versnellingsbak eronder vandaan en opengehaald. Conclusie: ingewikkeld dus op weg naar Doornwerth.
Gezocht op internet en het bedrijf waar je moet zijn is Lehmann!!!
Tom doet namelijk voor meerdere aanbieders van Mini Cooper bak revisie de werkzaamheden. Perfect geholpen en het was binnen 2 uren klaar.
Beetje slijtage op de achteruit
Metaaldeeltjes op de magneten
Op terugweg nog snel langs Dusseldorp en De Beier Heerenveen voor veerpootlagers (resultaat Dusseldorp 15% korting en zeer vriendelijk geholpen door een oudere kerel. De Beier geen korting en geholpen door twee figuren die het vooral met hun zelf hebben getroffen!)
Dan is jouw ervaring met Lehmann beter. Ik heb hier al drie weken een blok staan wat Tom zeer graag wou komen halen, maar inmiddels niet meer reageert via mail en afspraken nakomen blijkt niet zn sterkste kant...
Denk je dat ik daar na 6 mails met herhaaldelijk om antwoord vragen nog zin in heb? Nee dank je, mocht je geinteresseerd zijn stuur ik je de complete email-afhandeling wel door.
Leuk dat je het zelf doet en kunt doen!!
Nu kun je er weer fris tegenaan!:D
Maar nee, tom... Nee... Ook geen goede dingen over gehoord.
Maargoed... Ieder mens is gelukkig anders!
Tom heeft geen keuze als je bij hem op de stoep staat!
En die paar euro's is wel heel makkelijk verdient!:D
Dus Davy, blok in de auto en die kant op! Hahahahaha
Hmm vreemd dat is niets voor Tom. Ik kom al 2 jaar bij Tom Lehmann en levert hele goede service. Wat ik wel weet is dat hij super veel Mini's in onderhoud heeft en heel netjes werk levert.
Vorig jaar heeft hij ook mijn versnellingsbak gemaakt en moet zeggen dat de service echt goed was. Gratis leenauto enz.
Jammer dat jullie hem afbranden want ik heb echt hele goede ervaringen met Lehmann Automotive.
Groetjes,
Frits Bakker
p.s. Tom niet te veel van aantrekken je doet het goed!!!
Wil graag mijn ZEER positieve ervaring delen met jullie!!!
Ben in het bezit van twee Mini's R50 beide de versnellingsbak laten doen bij Lehmann Automotive. Ben zeer te spreken over de service. Beide Mini's zijn netjes gemaakt en in beide gevallen hebben we een leenauto gekregen.
Lehmann is wat mij betreft echt een aanrader heb beide Mini's daar in onderhoud en zeer goede ervaringen.
Daveke mooi dat het weer opgelost is. Ik had een afspraak gemaakt met Lehmann en kon diezelfde week nog langs komen. Ik ben zeer tevreden over zijn werkzaamheden en het was interessant om te kijken hoe Tom zo'n versnellingsbak uit elkaar haalt alsof het niets is. Oja en ook weer inelkaar