Ff showen

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Janneke
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Ff showen

10 jan 2016, 00:53

Ben er bijna!!! Na 100-en Ideen te hebben...en uiteraard er nog vanalles aan te gebeuren valt...wil ik mn sunshine toch ff delen[WINKING FACE].Afbeelding
Heb het meeste zelf gedaan. Wat uiteraard met veel lieve woordjes gepaard ging. Maar ja....vrouwen en auto's....Was het chroom helemaal zat, en vind t zelf niet zo mooi staan bij geel. Dus hebben we alles maar mat zwart gemaakt.Afbeelding
Koplamplijsten moet ik nog een keer voor gaan zitten (3e x) want die zijn nog niet naar mn zin. Ach. ...leuke hobby.....alhoewel ik telkens de vraag krijg wanneer ik nou eens klaar ben[FACE WITH TEARS OF JOY]. Nooit dus[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]. Fijn weekend verder minilovers! Groetjes, Janneke
Manick
Sponsor

Re: Ff showen

10 jan 2016, 01:00

Ziet er goed uit! Zwart met geel vind ik altijd een mooie combi

En als je eenmaal begint aam een Mini ben je nooit klaar, trust me I know
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2016, 01:04

Ben het helemaal eens met mijn gemeentegenoot hierboven! :icon_top:

Ik moet (nog) wel erg wennen aan de ster op het portier, zal ongetwijfeld een gedachte achter zitten maar die zou ik denk ik niet zo prominent op mijn deur willen hebben. Tenzij de hele auto mat-legergroen is en er wat kogelgaten in zouden zitten. ;) ...wel zou ik op jouw karretje een dubbele zwarte streep op de zijkant plakken of één met 'pinstripe', over de portieren (onderaan) van voor tot achter. Dat zijn wel voorbeelden van, staat volgens mij super icm. de strepen op de motorkap etc.
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
78Ray
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 jan 2016, 02:35

Mooie kleurencombo :icon_top:

Nog wel ff de handgrepen doen :wink:

En als je dan toch bezig bent dan mag hij ook nog wel wat door de knietjes :mrgreen:
[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
Janneke
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 jan 2016, 07:13

Ben het indd eens met het feit dat er nog iets van een streepje op de zijkant moet....en de ster..tja...is persoonlijke smaak....en in een dikke camouflagewrap zie ik m ook wel zitten!!! Of mat legergroen. ...ook zeer mooi ja. Maar ik hou nou eenmaal van gekke opvallende dingen. ..en m'n achternaam is valSTAR dus ik zag deze ster...en d8 die moet erop. En kogelgaten is me al een keer aangeboden om te airbrushen. ..maar dan krijg ik zo'n call of duty idee...waarschijnlijk gaat wel mn dashboard gedaan worden....In een plaatstaal look met popnagels enzo. Lijkt me wel cool aangezien de bediening veel van een vliegtuig weg heeft[SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Janneke
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 jan 2016, 07:17

En door de knietjes lijkt me wel gaaf alleen erg onpraktisch aangezien ik niet echt een vedergewichtje ben...whahahhaa....had in t begin 215 banden eronder....wist ik veel...stond wel stoer....maar ja...Die ene centimeter had ie toch af en toe ff moeite mee (schraap, schraap). En indd mn deurgrepen moeten nog....alleen die moet ik er denk uit halen....en heb zo'n vermoeden dat dat een beetje een #@$$/&klusje is. Kan ze uiteraard ook laten zitten...maar dan moet ik wachten op t voorjaar. (Is het winter dan[FACE WITH TEARS OF JOY]?)
Bedankt voor jullie reacties [FACE THROWING A KISS]
Kivo
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 jan 2016, 09:29

Voor de klinken bestaan kleefbare covers, dus zo gedaan :)

Vind de ster trouwens tof - is eens iets anders :D
Janneke
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 jan 2016, 23:12

Kivo schreef:Voor de klinken bestaan kleefbare covers, dus zo gedaan :)

Vind de ster trouwens tof - is eens iets anders :D
Thanks[SMILING FACE WITH SMILING EYES]. Zo dacht ik nou ook. Heb ze al gespot de covers....[SMILING FACE WITH SMILING EYES]. Prijzig spul ook....maar ja....het hoeft ook niet allemaal tegelijk. Voorlopig rij ik nog wel in mn tuut[SMILING FACE WITH SMILING EYES].

Terug naar “Show your ride”