R52 Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
janvierlagraviere
Nieuw Lid
Nieuw Lid

R52 Cooper S

21 feb 2016, 16:07

Een kleine maand gelden hebben we na een lange zoektocht een Mini Cooper S cabrio gekocht.
Ik was voornamelijk op zoek naar een betaalbare cabrio die me voldoende rijplezier kon bieden om in't weekend wat rond te rijden.
In de eerste instantie was het de bedoeling om een MX5 aan te schaffen, echter met 2 kinderen was een 4 zit wel een extra troef, vandaar de zoektocht uitgebreid en de Mini mee opgenomen.
Uiteindelijk hebben we een Mini Cooper S uit 2004 gevonden.
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: R52 Cooper S

21 feb 2016, 16:09

welkom met je mooie cabbie
Afbeelding
janvier
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Re: R52 Cooper S

21 feb 2016, 16:18

janvierlagraviere schreef:Een kleine maand gelden hebben we na een lange zoektocht een Mini Cooper S cabrio gekocht.
Ik was voornamelijk op zoek naar een betaalbare cabrio die me voldoende rijplezier kon bieden om in't weekend wat rond te rijden.
In de eerste instantie was het de bedoeling om een MX5 aan te schaffen, echter met 2 kinderen was een 4 zit wel een extra troef, vandaar de zoektocht uitgebreid en de Mini mee opgenomen.
Uiteindelijk hebben we een Mini Cooper S uit 2004 gevonden.
Afbeelding
Momenteel heeft hij 106.000 km op de teller staan, en gezien zijn leeftijd ziet hij er nog vrij goed uit.
Wel zijn er 2 aandachtspunten, de uitlaat heeft hier en daar al wat roest en de rubbers boven de achterste sierlijst is ook hier een daar wat aan het verduren :/...
Iemand een idee of je enkel de rubbers kan vernieuwen of is dit 1 geheel?

Thx!

Terug naar “Show your ride”