Ik heb de auto nu zo'n 6 maanden in bezit, en er is al het nodige aan gedaan, maar zoals iedereen ben ik helaas nooit klaar. De ene mod zit er nog niet op of de volgende staat alweer in de planning. Helaas komen er dan tussendoor de reparaties die moeten, in plaats van de mods die ik wil!
Ik moet zeggen, ik had verwacht dat ik er het een en ander aan zou willen veranderen, maar om zo erg meegesleurd te worden in de mod-wereld had ik totaal niet verwacht. Desalniettemin zou ik niet meer anders willen!

Hierbij een aantal fotootjes van mijn heerlijke Hyper Blue R53 uit 2005!

Van het weekend naar de ardennen en luxemburg geweest, even gauw wat plaatjes geschoten op een rustplek:

Mijn mod-list:
Done:
Pre-cat Delete
One-ball Mod
Powerflex Draagarmrubbers
Auto-up passagiersraam
DIY Aux-kabel
LED stadsverlichting
JCW Sierstukken (Moeten nog wat aangepast worden, zitten nog niet helemaal zoals ik ze wil hebben.)
Nieuwe 16" velgen incl. nieuwe banden.
JCW Aero Grill
15% pulley incl. software bij beek (stage II)
Wishlist (to-do list)
Verlagen (schroefset)
Dave F Luchtfilter
Custom stuur Cheek-o!
Er zullen vast wat dingen zijn die ik nog vergeten ben, of die ik in de toekomst er op wil hebben, maar als student met een bijbaan duurt het allemaal nét iets langer. Maar desalniettemin, maak me maar gek met mod-ideeën, volgens mij houdt het nooit op!
Ook hoop ik nu ik wat meer tijd heb jullie allen eens te gaan zien bij meets en/of ritten!!