zo heb ik em gekocht:

Al snel 18 inch JCW wielen erop gezet, en een cheap schroefset met camberplates gemonteerd, goede degelijke schroefset komt nog wel, eerst de motor...

Motorisch... Een poulie 17% van KAVS, Catcam nokkenas, grotere volvo T5 injectoren, zelfgemaakte/aangepaste intercooler, carbon CDA inlaat, aangepast decat spruitstuk...

Ben nu bezig met de buitenkant... De 18 inch zijn vervangen voor 17x8 RH ZW1, met matte harten en hoogglans randen en 205/45R17 Conti sportcontacts. Verder Bennik bezig geweest met een Aero voorbumper, deze heb ik aangepast/gecleaned, en sinds zaterdag heb ik ook Aero zijskirts erop zitten... Woensdag pik ik bij Davy een Aero achterbumper op... Dan is ie "compleet"

Inmiddel ook de R56mcs remmen gemonteerd (gereviseerd, rood gespoten en jcw logo's erop)

En nu bezig zelf een GP wing te maken

Ingeschuimd met industrieel 2K pu schuim, op geschuurd, hier en daar wat geplamuurd en nu klaar voor een paar matjes carbonweefsel
Zij platen maak ik van aluminium en wil ik hoogglans zwart hebben, zodat ze toch een klein beetje wegvallen in de donkere ruiten...
Uhm ja ik hobby graag... Heb vorig jaar mijn carbon zelfbouw Ducati "afgemaakt"... In de prijzen gevallen op Ducati special meeting, en omdat die af is moet de mini eraan geloven...

Voor de liefhebbers, dit is mijn Duc: