Ja van bij davo in Tongeren. Zij hebben hem zo afgeleverd nadat wij enkele aanpassingen hadden doorgegeven.pocket rocket schreef:wow een schone combinatie en maar ook die AC Schnizter velgen en voorlip.
veel plezier ermee.
van waar komt uwe mini? davo?
Tot nu toe vind ik het wel best goed zo. Ligt goed in de hand. Maar heb wel nog maar 100km gereden dus dat zal een beetje afwachten worden. Ik had eigenlijk het sportstuur willen hebben maar toen vertelde de verkopen mij dat dit stuur mooier zou zijn in combinatie met mijn interieur.MiniJCW888 schreef:Heel erg gaafWat vind je trouwens van jouw JCW stuur? In de Mini Countryman JCW is die erg hard. Ik wil die gaan vervangen voor een leren JCW stuur, zonder carbon details. Vind met carbon niet erg mooi. Daarnaast heb je een alcantara stuur, maar dat vind ik persoonlijk ook niet echt lekker aanvoelen.
Zal binnenkort foto's van mijn Mini Countryman JCW plaatsen. Moet nog even geduld hebben met de aflevering
Veilige kilometers en have fun drivingDat gaat wel lukken denk ik
ahzo.Annick1978 schreef:Ja van bij davo in Tongeren. Zij hebben hem zo afgeleverd nadat wij enkele aanpassingen hadden doorgegeven.pocket rocket schreef:wow een schone combinatie en maar ook die AC Schnizter velgen en voorlip.
veel plezier ermee.
De extra rode stickers aan de zijkanten zowel voor als achterkant
De ringen rond de koplampen voor en achter zwart gespoten
De twee rode streepjes aan de voorkant rood gespoten
De velgen
De lip
En de jcw pro uitlaat
Die wit grijze met het rode dak ? Die heb ik al gezien ja toen ik in september de mijne ging bestellen.pocket rocket schreef:ahzo.Annick1978 schreef:Ja van bij davo in Tongeren. Zij hebben hem zo afgeleverd nadat wij enkele aanpassingen hadden doorgegeven.pocket rocket schreef:wow een schone combinatie en maar ook die AC Schnizter velgen en voorlip.
veel plezier ermee.
De extra rode stickers aan de zijkanten zowel voor als achterkant
De ringen rond de koplampen voor en achter zwart gespoten
De twee rode streepjes aan de voorkant rood gespoten
De velgen
De lip
En de jcw pro uitlaat
ik dacht wel dat ik goed gezien had.
ook de leuke extra zijn schoon.
ik ga binnenkort mijne ook wat aanpassen.
hebt ge de demo jcw al gespot bij davo???![]()
Ook Nice. Wat wil jij nog veranderen?pocket rocket schreef:hey,
ik heb nu een mini cooper s f56 in kleur brg.
ben van zonhoven maar de mini's komen van davo.
die demo jcw ga ik binnenkort overnemen.Annick1978 schreef:Ook Nice. Wat wil jij nog veranderen?pocket rocket schreef:hey,
ik heb nu een mini cooper s f56 in kleur brg.
ben van zonhoven maar de mini's komen van davo.
Onze sponsors